سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41333 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستاوردهای دفاعی کشور امیدبخش است
    28 مرداد 1399 - 14:18
    شناسه : 174682
    0

    استاندار گیلان گفت: دستاوردهای اثربخش صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب امید‌آفرینی برای جامعه شده است.

    پ
    پ

    ارسلان زارع - دستاوردهای دفاعی کشور امیدبخش است -

    ارسلان زارع امروز در دیدار با نماینده ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گیلان و مدیران فعال در صنایع دفاعی استان با اشاره به ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی اظهار داشت: در شرایط فعلی، تلاش برای مقابله با تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه بهترین راهکار برای توسعه کشور است.

    استاندار گیلان به ضرورت توجه به برنامه‌های راهبردی ارائه شده توسط رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید اشاره کرد و ابراز داشت: امروز در کنار ایستادگی و مقاومت باید بتوانیم برنامه‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید مشخص شده را تحقق بخشیم و دولت نیز در این زمینه برنامه‌ریزی کرده است.

    زارع با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی نسبت به نظام اسلامی و این ملت خاطرنشان کرد: دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس، دشمنی‌های خود را به این ملت نشان داد و در سال‌های اخیر نیز به‌ویژه در دو سال گذشته شاهد تحمیل تحریم‌های استکباری آمریکا به این نظام و دولت جمهوری اسلامی بودیم.

    وی همکاری فعالان عرصه صنعت دفاعی استان با مردم در جریان کرونا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: همزمان با شیوع کرونا در این استان بسیاری از واحدها با تغییر خطوط تولید خود اقدام به ارائه اقلام بهداشتی مانند ماسک و محلول‌های ضدعفونی‌کننده کردند و در این حوزه فعالان عرصه صنعت دفاعی استان نیز با مردم و مدیران همکاری خوبی داشتند.

    نماینده عالی دولت در استان گیلان گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همواره با حرکت در راستای شعار جهش تولید و تاثیرگذاری در شرایط خاص مانند شرایط کرونا به‌خوبی نقش‌آفرینی کردند و در حوادث و شرایط خاص در کنار مردم هستند و از سایر نهادها و دستگاه‌ها نیز انتظار داریم که نیازهای مرتبط با تولیدات صنایع دفاعی را از این طریق تأمین کنند.

    استاندار گیلان تعامل سازنده با کشورهای دنیا و بیان واقعیت‌ها را از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران همواره در عرصه دیپلماسی اقتصادی حضور مستمر و فعالانه داشته و در جهت خوداتکایی و استقلال داخلی تلاش می‌کند.

    نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی ایران در سایه شعار راهبردی عزت، حکمت و مصلحت تصریح کرد: تلاش برای خوداتکایی و استقلال داخلی همچنان در اولویت است.

    وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و دستاوردهای اثربخش صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران سبب امید‌آفرینی برای جامعه شده و مورد رضایت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور نیز بوده است گفت: فعالیت‌ها و دستاوردهای اثربخش این صنعت جای افتخار دارد و اینکه در هر مناسبتی دستاوردهای خود را رونمایی می‌کنند نیز ارزشمند است./تسنیم

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.