جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تکذیب خبر بمب گذاری در خیابان مطهری رشت/ تجمع به دلیل دستگیری دو متهم غیربومی
    29 مرداد 1399 - 16:29
    شناسه : 174718
    0

    پس از انتشار تصاویر و اخباری در فضای مجازی در خصوص کشف یک شی مشکوک و احتمال بمب گذاری در خیابان مطهری شهر رشت، یک منبع آگاه این خبر را تکذیب کرد.

    پ
    پ

    گذاری در خیابان مطهری رشت - تکذیب خبر بمب گذاری در خیابان مطهری رشت/ تجمع به دلیل دستگیری دو متهم غیربومی - بمب گذاری در خیابان مطهری رشت

    به گزارش «بامردم» به نقل از سایت غیرمنتظره، پس از انتشار تصاویر و اخباری در فضای مجازی در خصوص کشف یک شی مشکوک و احتمال بمب گذاری در خیابان مطهری شهر رشت، یک منبع آگاه این خبر را تکذیب کرد.

    به گفته این منبع آگاه خبر فوق تکذیب شده و دلیل تجمع مردم، دستگیری دو متهم غیربومی توسط نیروی انتظامی بوده که سبب بروز شایعه شده است.

    یک مقام امنیتی در واکنش به شایعاتی مبنی بر بمب گذاری در رشت، اظهار کرد: از ظهر امروز اخبار و شایعاتی در فضای عمومی و مجازی در رابطه با بمب گذاری در یکی از نقاط شهر رشت مطرح شده است که اصل موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و تکذیب می شود.

    وی افزود: این در حالی است که پلیس و نیروهای ناجا امروز برای بازداشت دو متهم که در یکی از منازل خیابان مطهری رشت مخفی شده بودند ورود کردند و متهمان با حکم قضایی دستگیر شدند.

    این مقام امنیتی تأکید کرد: از این رو اخباری مبنی بر بمب گذاری در خیابان مطهری رشت سراسر کذب است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.