پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در هفته دولت۲۱ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان در کیاشهر افتتاح شد
    05 شهریور 1399 - 1:39
    شناسه : 174955
    0

    بخشدار بندر کیاشهر از افتتاح و بهره برداری از ۲۱ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال در بخش کیاشهر در هفته دولت خبرداد.

    پ
    پ

    IMG 20200826 013743 420 - در هفته دولت۲۱ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان در کیاشهر افتتاح شد -

    بخشدار بندر کیاشهر از افتتاح و بهره برداری از ۲۱ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال در بخش کیاشهر در هفته دولت خبرداد.

    حجت حاجی پور  با  تسلیت ایام عزاداری اباعبداللله الحسین ( ع ) و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و عرصه ی اجرا  گفت:   هفته دولت،  فرصت و غنیمتی است برای بیان عرصه خدمات دولت  وما مسئولین ، برای تحقق عدالت در نظام جمهوری اسلامی  ،  از هیچ کوششی برای ایجاد رفاه ، آسایش و امنیت مردم  کوتاهی نخواهیم کرد  .

    وی افزود : با لطف خدای بزرگ و تلاش مضاعف مسئولین شهرستان و بخش  وبا ریل گذاری فرماندار شهرستان ،  ۲۱ پروژه درحوزه های برق ، راه ، بوم گردی  ، آب ، بنیاد مسکن و ورزش  با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان  در سومین روز از هفته دولت  در کیاشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

    بخشدار بندر کیاشهر  بهره برداری از چمن مصنوعی شهید اسماعیلیان با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و یک واحد بوم گردی  در لسکوکلایه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در روستای دستک  با اعتبار دهیاری   ساخت یک خانه روستایی با اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان  به عنوان سه  پروژه نمونه انتخاب  و به بهره برداری رسید بوده است.

    نماینده عالی دولت در بخش کیاشهر میزان اعتبارات هزینه شده پروژه ها را از  اعتبارات ملی ، استانی و شهرستانی نام برد و ادامه داد:  مدیران شهرستان با تلاش های جهادی  خود توانستند با حداقل های مالی ، حداکثر این پروژه ها را اجرایی کنند و با اجرای این پروژه های بوم گردی برای  ۸ نفر اشتغال مستقیم  و ۱۰ نفر غیر مستقیم ایجاد شده است

    وی زیر ساخت های بندر کیاشهر را در بخش توسعه شهری و روستایی در بخش آب ، برق ، راه روستایی  ، گاز  بسیار خوب توصیف کرد و اذعان کرد با تلاش دیگر همکاران خود در امور اجرایی بتواند کاستی ها را در این بخش به حداقل برساند.

    جلال شرق

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.