شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارمندان نمونه شورا و شهرداری لاهیجان تجلیل شدند
    04 شهریور 1399 - 15:27
    شناسه : 174966
    0

    کارمندان نمونه شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان همزمان با روز کارمند تجلیل شدند.

    پ
    پ

    photo ۲۰۲۰ ۰۸ ۲۵ ۱۳ ۱۴ ۰۷ - کارمندان نمونه شورا و شهرداری لاهیجان تجلیل شدند - کارمندان نمونه شهرداری لاهیجان

    به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری و شورای معاونان با حضور در محل کار کارمندان نمونه از آنان تجلیل کردند.

    یوسف قیامتیون سرپرست شهرداری لاهیجان، در تجلیل از کارمندان نمونه شورا و شهرداری گفت: همه کارکنان شهرداری به دلیل اینکه همواره آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند نمونه بوده و هدف ما تکریم ارباب رجوع و تلاش برای جلب رضایت شهروندان است.

    جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در سخنانی گفت: هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرصت مناسبی برای قدردانی از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی می باشد و کارکنان شورای شهر و شهرداری لاهیجان هم از جمله کارمندان فعال و پرکاری هستند که در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شهروندان هستند.

    رییس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری لاهیجان و شورای معاونان شهرداری در ابتدای برنامه های روز کارمند با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمانهای شهدا تجدید پیمان کردند.

    امیر زابلی،امیرگنجه خسروی، محمدرضا هاشمی سعادت، لیلا خاوری و محمود شعبانی کاکرودی از کارمندان نمونه شورا و شهرداری لاهیجان در سال ۱۳۹۹ هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.