×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

IMG 4735 - منشأ بهم‌ریختگی اقتصاد جامعه عملکرد ضعیف برخی مدیران نالایق است - امام جمعه رودسر

حجت‌الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته رودسر در مسجد ملاامیرا با قدردانی از هیئت‌های عزاداری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: به تأسی از تأکیدات رهبر معظم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام ماه محرم برای همه واجب است.

وی با تأکید بر اینکه همه تابع دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا هستیم، گفت: سفرهای مردم برقرار و اماکنی مانند کافه‌ها و رستوران‌ها باز است، فقط نماز جمعه‌ها و هیئت‌ها باید تعطیل باشد در حالیکه این مکان‌ها با رعایت حداکثری دستورالعمل‌ها و با رعایت فاصله و ماسک انجام می‌شود و بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب لازم است که در تصمیمات خود قدری درد دین و امام حسین(ع) را داشته باشند.

امام‌جمعه رودسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت تصریح کرد: هشتم شهریور یادآور حادثه تلخی در تاریخ انقلاب اسلامی است و رجایی و باهنر توسط عوامل نفاق به شهادت رسیدند.

وی با قدردانی از خدمات دولت برای مردم افزود: اگر انتقادی از عملکرد دولت می‌شود به معنای انتقاد از دستاوردهای عظیم و ارزشمند انقلاب اسلامی به ملت نیست این انقلاب در همه عرصه‌ها به‌ویژه در حوزه دفاعی خدمات زیادی داشته و سبب شده تا این پیشرفت عظیم دفاعی به عنوان عامل بازدارنده در مقابل دشمن باشد تا طمع به سوی کشور ایران اسلامی را نداشته باشند.

روحانی با انتقاد از ضعف عملکرد مدیریتی برخی مدیران نالایقی که بر اریکه قدرت تکیه زدند اما هیچ مدیریتی ندارند، گفت: این مدیران نالایق منشأ بهم‌ریختگی اقتصاد جامعه هستند هر چند مدیران خوب و پاک‌دستی هستند که برای جامعه انقلابی ما تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه آقایان در هفت سال گذشته برای جمع‌آوری آرای انتخاباتی شعارهایی دادند که امروز گویی آن شعارها را فراموش کردند، افزود: با نام شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را آغاز می‌کنید اما مانند این دو شهید بزرگوار عمل نمی‌کنید و در مقابل مردم تعهد ندارید.

خطیب جمعه رودسر با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر اهل تجمل‌گرایی نبودند اما درد دین و انقلاب را داشتند، تصریح کرد: مسؤولین ما باید مردمی باشند نه اینکه خود را از مردم بپوشانند یک مدیر باید در صیانت از بیت‌المال و مبارزه با رانت‌خواری کوشا و در عمل روحیه جهادی داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.