پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هنوز خود را یک خبرنگار می‌دانم / دلم برای بوی روزنامه تنگ شده است
    09 شهریور 1399 - 10:40
    شناسه : 175087
    0

    نایب‌رئیس شورای شهر بندر کیاشهر اظهار داشت: علیرغم اینکه امروز افتخار نمایندگی مردم شهرم را دارم اما به‌واسطه ۱۳ سال سابقه خبرنگاری، هنوز هم خود را یک خبرنگار می‌دانم و دلم برای بوی روزنامه تنگ شده است.

    پ
    پ

    خبری بندر کیاشهر - هنوز خود را یک خبرنگار می‌دانم / دلم برای بوی روزنامه تنگ شده است - خبرنگار

    به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار شورای شهر و شهرداری بندر کیاشهر از تعداد کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تجلیل به عمل آوردند.

    در این مراسم شهردار بندر کیاشهر ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جمع به تشریح عملکرد خود در مدت یک ماه و نیم حضورش در شهرداری پرداخت و افزود: ۵۳ طرح شهرداری به مصوبه شورای شهر رسیده به طرح‌ها نگاه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت شده است.

    وی در ادامه افزود: با تغییر مدیریت اجرایی شهر، تغییرات ملموس و قابل‌مشاهده و درک است و بنده در این مدت سعی کردم از اذان صبح تا اذان مغرب در شهر و به‌شخصه ناظر و پیگیر پروژه‌های در دست اجرا هستم و تمام تلاشم این است که در مدیریت شهری عملکردم طوری باشد که شایسته‌ی مردم خوب و بافرهنگ شهر بندر کیاشهر باشم.

    در ادامه این نشست حاتم پور باقری عضو شورای شهر اظهار کرد: خبرنگاران چشم گوش جامعه و مردم هستند. رسالت شما ارائه خبر سالم و درست هست و هرچه خبر سالم‌تر و شفاف‌تر باشد اعتماد عمومی بیشتر خواهد شد.

     خود را یک خبرنگار می‌دانم - هنوز خود را یک خبرنگار می‌دانم / دلم برای بوی روزنامه تنگ شده است - خبرنگار

    در ادامه طاهره اجتماعی نایب‌رئیس شورای شهر بندر کیاشهر اظهار داشت: روز خبرنگار را روز پاسداران قلم می‌نامم و علیرغم اینکه امروز افتخار نمایندگی مردم شهرم را دارم اما به‌واسطه ۱۳ سال سابقه خبرنگاری، هنوز هم خود را یک خبرنگار می‌دانم و دلم برای بوی روزنامه تنگ شده است.

    در ادامه قهرمانی ریاست شورای شهر بندر کیاشهر با اشاره به جایگاه خبرنگار گفت: خبرنگاران رزمندگان بدون سنگر هستند رزمندگانی که خود در میدان رزم، سنگری برای دفاع ندارند.

    در انتها مراسم دکتر میثم سلسله خزانه‌دار شورا ضمن تبریک روز خبرنگار به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و مشکلات و سد راه‌هایی را که از سمت سازمان‌هایی مثل محیط‌زیست بر سر راه شورا و شهرداری قرارگرفته بود را برای خبرنگاران تشریح کرد.

    در خاتمه مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد

    توسکا نیوز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.