×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

انفجار در خیابان منظریه رشت 1 - انفجار در خیابان منظریه رشت و انتقال یک زن جوان به بیمارستان + تصاویر - آتش نشانی شهرداری رشت

شهرام مؤمنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ساعت ۳:۵۲ بامداد امروز وقوع حادثه انفجار در خیابان منظریه رشت گزارش شد، اظهار کرد: به محض دریافت این گزارش ۲۵ آتش نشان به همراه ۹ خودروی اطفای حریق به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با رسیدن مأموران به محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد انفجار در طبقه سوم آپارتمان «طبقه زیر شیروانی» رخ داده است، افزود: حادثه بر اثر انفجار گاز رخ داده است.

مؤمنی با اشاره به اینکه حادثه سبب تخریب قسمت‌های از سازه آپارتمان و آتش سوزی شده بود، گفت: عملیات اطفای آتش توسط تیم‌های اطفا انجام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک بانوی ۲۲ ساله مجروح شد، افزود: با توجه به آسیب‌های ناشی از انفجار فرد آسیب دیده سریعاً به بیمارستان سوختگی ولایت رشت انتقال یافت.

گفتنی است؛ علت دقیق حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

انفجار در خیابان منظریه رشت 2 - انفجار در خیابان منظریه رشت و انتقال یک زن جوان به بیمارستان + تصاویر - آتش نشانی شهرداری رشت انفجار در خیابان منظریه رشت 5 - انفجار در خیابان منظریه رشت و انتقال یک زن جوان به بیمارستان + تصاویر - آتش نشانی شهرداری رشت انفجار در خیابان منظریه رشت 4 - انفجار در خیابان منظریه رشت و انتقال یک زن جوان به بیمارستان + تصاویر - آتش نشانی شهرداری رشت انفجار در خیابان منظریه رشت 3 - انفجار در خیابان منظریه رشت و انتقال یک زن جوان به بیمارستان + تصاویر - آتش نشانی شهرداری رشت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.