شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بستری شدن ۷۵ بیمار کرونایی جدید در گیلان/ ۱۵ نفر مسافر هستند
    09 شهریور 1399 - 19:27
    شناسه : 175125
    0

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری شدن ۷۵ بیمار جدید کرونایی در استان، گفت: از این تعداد ۱۵ نفر مسافر هستند.

    پ
    پ

    شدن ۷۵ بیمار کرونایی جدید در گیلان - بستری شدن ۷۵ بیمار کرونایی جدید در گیلان/ ۱۵ نفر مسافر هستند - بیمار

    ارسلان سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان گیلان، گفت: متأسفانه به رغم توصیه‌های فراوان برای عدم مسافرت‌های غیر ضرور در روزهای گذشته شاهد افزایش ورود مسافر به استان گیلان بودیم.

    وی با بیان اینکه قطعاً نتیجه این مسافرت‌ها در روزهای آینده بر وضعیت بستری بیماران کرونایی در استان گیلان تأثیرگذار خواهد بود، افزود: در حال حاضر ۳۷۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۷۵ بیمار کرونایی جدید در استان گیلان شناسایی شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۵ نفر مسافر هستند.

    وی به فرارسیدن عاشورایی حسینی نیز اشاره کرد و گفت: افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در صورت امکان در مراسم فردا شرکت نکنند.

    سالاری تأکید کرد: شهروندان گیلانی برای حضور در مراسم عزاداری حتماً ملزومات بهداشتی اعم از ماسک و دستکش را به همراه داشته و از حضور در تجمعات جدا خودداری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.