پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش ۶۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان رشت/ استفاده مواد مخدر به سنین دانش آموزی رسیده است
    11 شهریور 1399 - 20:00
    شناسه : 175220
    0

    فرماندار رشت از افزایش ۶۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان رشت خبر داد.

    پ
    پ

    مهندس علی فتح‌اللهی - افزایش ۶۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان رشت/ استفاده مواد مخدر به سنین دانش آموزی رسیده است -

    مهندس علی فتح اللهی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رشت با اشاره به اشاره به رشد ۶۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح مرکز استان نسبت به سال گذشته، گفت: علاوه بر اقدامات انتظامی باید از ابزارهای فرهنگی آموزشی جهت پیشگیری از شیوع گرایش به مواد مخدر در جامعه افزوده شود.

    وی با بیان اینکه اعتیاد بسیاری از ویژگی های مثبت اخلاقی و رفتاری را از خانواده دور می‌‌کند، تاکید کرد: همه خانواده ها ممکن است در معرض آسیب های ناشی از اعتیاد قرار گیرند، بنابراین همه باید در کنار هم جهت مقابله با این معضل بسیج شویم، بنابراین مبارزه با مواد مخدر فقط برعهده نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی نیست بلکه همه دستگاه‌ها در این راستا بایستی تلاش کنند.

    فتح اللهی با بیان اینکه دشمنان اسلام و نظام با تهدیدات و ترفندهای نوین درصدد خدشه دار کردن انقلاب و فروپاشی کشور هستند و می‌خواهند امنیت، آرامش و اقتصاد کشور را سلب کنند، افزود: دشمن امروز روش مبارزه را تغییر داده و با انواع مواد مخدر صنعتی درصدد مبارزه با خانواده های ایرانی است.

    فرماندار رشت افزود: طبق گزارش های دریافتی استفاده مواد مخدر به سنین دانش آموزی رسیده است و این آمار برای کشوری با قدمت دیرینه فرهنگی شایسته نیست.

    وی با تاکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها در راستای مبارزه با موادمخدر، خاطرنشان ساخت: توسعه بخش فرهنگی، اعتقادی و دینی بیش از پیش بایستی مورد توجه قرار گیرد.

    فرماندار رشت بهره گیری از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی را از جمله راهکارهای مقابله با معضل اعتیاد دانست و تصریح کرد : در کنار تلاش های نیروهای انتظامی و سپاه باید از ظرفیت سمن ها در راستای آگاه سازی جامعه استفاده شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.