×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1000232 orig - دیدار مدیره فرهنگی لاهیجان با شاعر "چایی باغ های لاهیجان” -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛درادامه دیدار با اهالی فرهنگ و هنر رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان پیش از ظهر یکشنبه بیست وسوم شهریور در منزل احمدپرمهریابنده حضوریافت.

در ادامه روال سال های اخیر که متولی فرهنگ و هنر شهرستان لاهیجان به دیدار پیشکسوتان و  مفاخر شهرستان می رود،پیش از ظهر یکشنبه بیست و سوم شهریورماه، نگار نادری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با همراهی محمود اصغری از پژوهشگران شهرستان به دیدار شاعری رفتند که مدتی است در بستری بیماری است.

احمد پرمهر یابنده که متخلص به “ا.شالیزار” است به سال ۱۳۴۳خورشیدی درشهرستان لاهیجان متولد شد.تحصیلات ابتدایی و متوسطه را درلاهیجان و تحصیلات تکمیلی دانشگاهی را در شهرستان بابل مازندران باتمام رساند و از سال ۱۳۶۳ خورشیدی به عنوان مدرس شیمی در مدارس رودبار ولاهیجان و سیاهکل مشغول بکار شد.وی پس از سی سال تدریس به سال ۱۳۸۸ بافتخار بازنشستگی از آموزش پرورش نائل آمد.

وی از نوجوانی شعر می سرود و متاسفانه درایام اشتغال موفق به چاپ و نشر سروده هایش نگشت و پس از بازنشستگی این فراغت حاصل شد تا بتواند مجموعه های شعر خود را به چاپ برساند.

ازجمله آثار اومی توان به مجموعه شعرهای فارسی و گیلکی؛بیا نقطه شویم، باهار په صدا( صدای پای بهار)،همیشه دوستت داشته ام،درخت آغاز می شود، اندیشه های خیس،وئره جلفه جا( گذرگاه عمیق رودخانه)،عاقبت چلچله، تا برگ ریز خزان، خاطره ی دست های ‌پشیمانی وبوی نعناع پیراهنم،اشاره کرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.