×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

شکم، شکم صاف - 7 تکنیک طلایی برای چربی سوزی سریع - چربی سوزی

مدیریت وزن می تواند سخت باشد، به خصوص هنگامی که می خواهید چربی های ناسالم را از دست بدهید، اطلاعات غلط زیادی وجود دارد که با آن ها روبرو می شوید. اما مهمترین سوال این است که از کجا باید شروع کنید؟ اولویت دادن به سلامتی شما امری ضروری است. بیایید نگاهی به برخی از راه های تایید شده از سوی متخصصان برای سوزاندن چربی داشته باشیم.برای سوزاندن چربی های بدن راهکار های متعددی وجود دارد که برخی از این راهکار ها بسیار ساده محسوب می شوند:

به اندازه کافی بخوابید

حتی فقط یک شب خواب کم و نامناسب می تواند در برخی از هورمون ها از جمله انسولین، کورتیزول و گرلین اختلال ایجاد کند که گرسنگی را افزایش و سوخت و ساز بدن را کاهش داده و در نهایت باعث افزایش ذخیره چربی بدن شود. مطالعات متعددی نشان داده است که افرادی که به اندازه کافی می خوابند کمتر دچار مشکل اضافه وزن می شوند.

بدن خود را با پروتئین تقویت کنید

برخورداری از منبع پروتئین به همراه هر وعده غذایی به شما کمک می کند تا وضعیت خود را طولانی تر و بهتر کنترل کنید. هنگامی که پروتئین می خورید، تقریباً 25 ٪ کالری برای از بین بردن آن سوزانده می شود که به طور قابل توجهی بالاتر از کربوهیدرات و چربی است (به ترتیب 5-15 ٪ و 0-5 ٪).

غذا های کامل را در وعده اصلی خود قرار دهید

هنگام پیگیری کاهش وزن، کیفیت مواد غذایی غالباً نادیده گرفته می شود و در عوض افراد ممکن است به غذا های فرآوری شده ای که دارای کالری کم، چربی کم یا قند کم هستند، برسند. با این حال، خوردن غذا های کامل، یعنی مرغ، ماهی، آجیل، دانه ها، میوه و سبزیجات می تواند به کنترل کالری کلی کمک کند.

روی کافی دریافت کنید

یکی از مواد مغذی برای حمایت از یک تیروئید سالم، روی است که در غذا های حاوی پروتئین مانند ماهی، ماست یونانی و مرغ یافت می شود. حفظ یک رژیم غذایی سالم و متعادل به شما کمک می کند تا آنچه را که لازم دارد به بدن خود بدهید.

آهن کافی دریافت کنید

شما باید از خوردن غذا هایی سرشار از آهن و مواد مغذی سالم اطمینان حاصل کنید. “آهن در ایجاد انرژی از مواد مغذی نقش دارد. آهن به حمل اکسیژن به تمام سلول های بدن، از جمله عضلات کمک می کند. این به نوبه خود به بدن ما کمک می کند تا چربی را بسوزانید.

از چربی های اشباع شده خودداری کنید

باور کنید یا نه، نوع چربی ای که مصرف می کنید مهم است. چربی اشباع شده، که در غذا های سرخ شده وجود دارد، می تواند منجر به افزایش وزن شود.

از میان وعده های پر قند خودداری کنید

در هنگام رژیم گرفتن، ممکن است به یک میان وعده پر قند مانند شکلات یا یک شیرینی برسید. بهتر است بیشتر گیاهانی بخورید که دارای فیبر و مواد مغذی کم کالری باشند و از شکر و میان وعده های فرآوری شده خودداری کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.