پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41527 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مردم آمریکا اکنون «مرگ بر آمریکا» می گویند / ملت ایران هیچ نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند
    31 شهریور 1399 - 15:00
    شناسه : 175884
    1

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ تحمیلی موازنه قوا یکسان نبود اما توانستیم نتیجه شگفت انگیزی را رقم بزنیم.

    پ
    پ

    حسین سلامی - مردم آمریکا اکنون «مرگ بر آمریکا» می گویند / ملت ایران هیچ نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند - سرلشکر حسین سلامی

    به گزارش «بامردم» به نقل از انتخاب؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ تحمیلی موازنه قوا یکسان نبود اما توانستیم نتیجه شگفت انگیزی را رقم بزنیم.

    سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما توانستیم موازنه جنگ را معکوس کنیم. یعنی دشمنان ما بسیار قوی بودند و ما هنوز قوی نبودیم. اما نتیجه جنگ عکس موازنه اتفاق افتاد و این نتیجه یک رکورد بسیار شگفت‌انگیز است.

    وی ادامه داد: آمریکا نمادهایش را از دست داده است و حتی مردم آمریکا اکنون مرگ بر آمریکا می‌گویند. حتی مردم مجسمه‌های نمادین را در آمریکا به زیر می‌کشند و پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند. آمریکا از درون پوسیده است و در بیرون هم منزوی است‌. ملت ایران عزیز هستند. و هیچ نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.