×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

برگزاری بیش از ۲۴۷ ویژه برنامه دفاع مقدس در رودسر - برگزاری بیش از ۲۴۷ ویژه برنامه دفاع مقدس در رودسر - رودسر

سرهنگ پاسدار اسماعیل حسنی در نشست با خبرنگاران این شهرستان با محوریت چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت، آرامش و عزت امروز کشور مدیون ازخودگذشتگی، ایثار و جان‌فشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور هشت سال مقاومت و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های دنیا دانست و افزود: با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان داده نشد.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با تأکید بر لزوم ترویج و تبیین اهداف والای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از کیان کشور و اسلام تصریح کرد: یکی از رسالت‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت در جامعه است تا نسل جوان و نوجوان ما از این رشادت‌ها و از ایثارگری‌ها الگو بگیرند.

وی اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه را مرهون ازخودگذشتگی و ایثار رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز به برکت این جان‌فشانی‌های رزمندگان ایران اسلامی به قدرت نظامی عظیمی دست‌یافته که دشمنان اسلام نمی‌توانند فکر تجاوز به این کشور را داشته باشند.

حسنی  شعار چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را «ما قوی هستیم» اعلام کرد و افزود: به مناسبت این هفته ۲۴۷ برنامه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و  ورزشی در شهرستان رودسر برگزار می‌شود.

وی از افتتاح ۱۸ واحد مسکن مددجویی بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان رودسر خبر داد و بیان کرد: یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران در کنار دفاع از انقلاب و نظام حمایت از محرومان است.

 فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به افتتاح سه پایگاه مقاومت بسیج با ۹۹ میلیون تومان در این شهرستان افزود: نمایشگاه عکس رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، کتاب‌خوانی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غیره از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان رودسر است.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.