×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

گورستان - کلاهبرداری ۲ میلیاردی به بهانه فروش قبر! - کلاهبرداری

تعدادی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و در اظهارات مشابهی اعلام داشتند، با فردی به نام وحید که خود را متولی تمام قبور در منطقه شهر ری معرفی می‌کرده آشنا شدیم که او به ازای فروش یک قطعه قبر در محوطه‌های امامزاده‌های حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، ابن بایویه و امامزاده عبداله مبالغ هنگفتی را اخذ کرده و متواری شده است.

پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط اداره اوقاف شهرستان ری مشخص شد قبور فروخته شده به متقاضیان تحویل شده اما مبالغ واریزی به حساب اداره اوقاف شهرستان ری بسیار جزئی بوده که با طرح شکایت شهروندان و اداره اوقاف شهرری، شناسایی و دستگیری متهم توسط مرجع قضائی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

کارآگاهان با تحقیق از مالباختگان و تجمیع تمام سرنخها موفق شدند هویت متهم و مخفیگاهش را در شهرستان ری شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ حیدر گودرزی؛ سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گف: وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود معترف شد و اظهار کرد بالغ بر20 میلیارد ریال از افراد مختلف به بهانه فروش قبور دراماکن زیارتی شهرستان ری کلاهبرداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح وحید، پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.