×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

کارمند تامین اجتماعی سیاهکل - سرنخ های جدید از قتل کارمند تامین اجتماعی سیاهکل/ شوهر اولین مظنون قتل - تامین اجتماعی سیاهکل

به گزارش «بامردم»، به نقل از جام جم؛ بعدازظهر اولین روز مهر امسال الهام ۲۸ ساله که کارمند سازمان تامین‌اجتماعی شهرستان سیاهکل استان گیلان بود، سوار سرویس اداره شد تا به خانه‌اش در یکی از محله‌های شهرستان رودسر بازگردد. بعد از طی مسافتی در میدان لنگرود از سرویس پیاده شد تا با سوارشدن به خودروی عبوری به خانه‌اش بازگردد که ناپدید شد. والدینش چندبار با تلفن همراهش تماس گرفتند که خاموش بود. دلنگران وی شدند و بعد با شوهر او تماس گرفتندکه وی اظهار بی‌اطلاعی کرد و مدعی بود با هم قرار داشتند اما الهام سر قرار نیامده است.

زمانی که خانواده الهام موفق به یافتن وی نشدند به پلیس آگاهی رودسر رفتند و ناپدیدشدن وی را گزارش دادند. در ادامه پرونده‌ای دراین‌باره تشکیل و تحقیقات برای رازگشایی از معمای مرموز ناپدیدشدن وی آغاز شد. در جریان تحقیقات ماموران از شوهر وی نیز تحقیق کردند که او مدعی شد از همسرش خبری ندارد و نمی‌داند او کجاست و حتی سر قراری که با وی داشته حاضر نشده است. ناپدیدشدن این زن مشکوک به نظر می‌رسید و ماموران به تحقیق از همکاران وی پرداختند که معلوم شد زن جوان از سال ۹۲ در سازمان تامین‌اجتماعی سیاهکل مشغول به کاربوده، فردی مهربان و مودب بوده و با همکاران و ارباب‌رجوع‌ها رفتار مناسبی داشته و با کسی اختلاف و درگیری هم نداشته است.

در شاخه دیگری از تحقیقات معلوم شد که الهام با شوهرش از مدتی قبل اختلاف داشته و با شدت‌گرفتن این دعوا و اختلاف یک هفته بوده که خانه را ترک کرده و با خانواده‌اش زندگی می‌کرده و قرار بوده روز ناپدید شدنش با شوهرش آشتی کند که یکباره ناپدید شده است.

تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت تا این‌که ساعت ۱۰ و ۳۰دقیقه صبح روز بعد ماموران پلیس رودسر از طریق پلیس آگاهی شهرستان تنکابن در جریان کشف جسد زن جوانی در جاده ۲۰۰۰ تنکابن قرار گرفتند. زمانی که ماموران موضوع را پیگیری کردند، معلوم شد که یک فرد بومی جسد زن ناشناسی را در جاده ۲۰۰۰ یافته که هیچ‌گونه مدرک شناسایی همراه وی نبوده و ساعت‌ها از مرگ او گذشته بود. همین سرنخ کافی بود که ماموران دراین‌باره به تحقیقات بیشتری بپردازند و باتوجه به این که احتمال می‌رفت جسد زن پیدا شده در حوزه استان مازندران متعلق به زن گمشده باشد دراین‌باره تحقیقات لازم را انجام دادند و معلوم شد تصویر جسد مجهول‌الهویه شباهت بسیاری به زن گمشده دارد. خانواده وی در پزشکی‌قانونی شهر تنکابن حاضر شده و با دیدن جسد دخترشان آن را شناسایی کردند. تحقیقات پلیسی نشان می‌داد که این زن براثر ضربه‌های سنگینی که به او اصابت کرده به قتل رسیده و گوشی تلفن همراه، پول و طلاهایی که همراه داشته سرقت شده است.

با توجه به کشف جسد در استان مازندران، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس تنکابن قرار گرفت و کارآگاهان با کشف سرنخ‌هایی به همسر این زن مشکوک شده و او را به عنوان مظنون در قتل دستگیر کردند. این مرد در تحقیقات منکر قتل شده اما بازجویی از او ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.