×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

حکم دادگاه - شدیدترین مجازات را برای قمه کشان بیمارستان پورسینا اعمال می کنیم - بیمارستان پورسینا

به گزارش خبرگزاری تسنیم سیدمهدی فلاح‌میری امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به ماجرای ورود مهاجمان به بیمارستان پورسینای رشت اظهار داشت: 5 نفر از مهاجمان به بیمارستان پورسینای رشت بازداشت شدند از طرفی دستگاه قضا از برخورد قاطع پلیس با اشرار و مخلان امنیت حمایت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه افراد مهاجمی که به بیمارستان پورسینای رشت وارد شده بودند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شدند عنوان کرد: یکی از این مهاجمان و افراد بازداشت شده در حین فرار و پس از درگیری با پلیس و مأمورین انتظامی با شلیک پلیس متوقف شده است.

فلاح‌میری با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی از برخورد قاطعانه پلیس با اشرار و مخلان امنیت و نظم عمومی جامعه و مردم حمایت به عمل می‌آورد خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی نیز در راستای رسالت خطیر خود و حمایت از نظم و امنیت جامعه شدیدترین مجازات قانونی را برای این دسته از افراد اعمال می‌کند.

در ساعت 2 بامداد 8 مهر عده‌ای مهاجم و اراذل و اوباش با سلاح سرد به داخل بیمارستان پورسینای رشت وارد شدند، از طرفی فیلم این حادثه و درگیری مهاجمان نیز توسط دوربین‌ها ضبط شده است.

طبق اظهارات علوی رئیس مرکز آموزش درمانی بیمارستان پورسینای رشت پس از ورود مهاجمان به این مرکز با پلیس 110 تماس گرفته شده است و بر اثر حمله این افراد 4 نفر هم مصدوم شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان رشت علاوه بر دستگیری اراذل و قمه‌کش‌های بیمارستان پورسینای اعلام کرده که انتشار دهنده فیلم این حادثه در فضای مجازی به دلیل تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.