×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

قایقرانی بانوان گیلان قهرمان کشور شد - تیم قایقرانی بانوان گیلان قهرمان کشور شد - بانوان گیلان

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از قهرمانی تیم قایقرانی مردان گیلان در مسابقات روئینگ کشور، در پایان این مسابقات قایقرانی بانوان نیز که با عنوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دریاچه آزادی تهران برگزار شد، تیم قایقرانی روئینگ بانوان گیلان با مجموع ۷۲ امتیاز بالاتر از تیمهای تهران و هرمزگان قرار گرفت و مقام قهرمانی کشور را تصاحب کرد.

مرتضی ورزلدوست افزود: در رقابت های انفرادی و در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر، تانیا کارگرپور قایقران شایسته استان گیلان با زمان چهار دقیقه و ۲۳ ثانیه و هشت صدم ثانیه موفق به عنوان قهرمانی و مدال طلای این رشته شد و مهسا آذری دیگر قایقران گیلانی نیز با زمان چهار دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۴۹۰ هزارم ثانیه دوم شد.

وی بیان کرد: در پایان رقابت های کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر نیز، پریسا محمدزاده دیگر قایقران شایسته گیلانی با زمان چهار دقیقه و ۵۸ ثانیه و ۲۶۰ هزارم ثانیه قهرمان شد تا این قایقران نیز مدال طلا را برای تیم گیلان به ارمغان بیاورد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان اضافه کرد: در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر نیز الناز شفیعیان قایقران ملی پوش گیلانی توانست به مقام قهرمانی دست یابد تا مدال طلای این رقابت ها را بر گردن بیاویزد.

وی تصریح کرد: در پایان رقابت های کانوی یک نفره ۵۰۰ متر، زیبا سماک‌ حرفه قایقران ملی پوش گیلانی موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این رشته شد و آتنا رئوفی دیگر قایقران گیلانی نیز مقام دوم را تصاحب کرد.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: قایقرانان تیم‌های البرز، تهران توابع، کرمانشاه، خوزستان، اصفهان، قزوین، گیلان، هرمزگان، اردبیل، آذربایجان غربی، یزد، تهران، کردستان، بوشهر، مازندران و لرستان در رقابت‌های روئینگ قهرمانی بانوان کشور حضور داشتند که در مواد کایاک و کانوی یکنفره در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.