×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo 2020 10 01 11 11 37 - فرمانده سپاه قدس گیلان؛ایثار مدافعان سلامت نشان داد که دفاع در هر عرصه‌ای می‌تواند وجود داشته باشد -

سردار محمد عبدالله پور-فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه بازدید و تجلیل از جانفشانی‌های مدافعان سلامت اظهار داشت: حضور مدافعان سلامت در کنار مردم یادآور همان رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: ایثار مدافعان سلامت نشان داد که دفاع در هر عرصه‌ای می‌تواند وجود داشته باشد و لحظه‌لحظه‌های حضور کادر بهداشت و درمان در ایام کرونا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون گواهی بر این ادعا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان زبان را قاصر از توصیف تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت دانست و خاطرنشان کرد: حضور ما به مناسبت‌های مختلف در کنار مدافعان سلامت تنها به سبب پاسداشت زحمات و فداکاری‌هایشان است.

سردار عبدالله پور باتصریح بر این مطلب که ویروس کرونا مضرات فراوانی را در جهان داشته است یادآور شد: اما همین ویروس به‌خوبی توانست قدرت لایزال الهی را به رخ همگان بکشد و برای از بین بردن این ویروس نیز باید از خود خدا خواست تا از شر این ویروس ما را رها کند.

وی در پایان با بیان اینکه تنها راه فعلی مصون ماندن از کرونا ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی است از مردم خواست تا حتی‌الامکان آن‌ها را رعایت کرده و در این عرصه نیز خوش بدرخشند.

گفتنی است؛ بیمارستانی دولتی رازی رشت از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا به‌عنوان سانتر این بیماری در استان به شمار می‌رود و بخش اغلب بیماران کرونایی استان در این بیمارستان بستری، مداوا و ترخیص شده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.