چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هرگونه راهپیمایی و پیاده‌روی به مناسبت اربعین حسینی(ع) ممنوع است
    15 مهر 1399 - 16:51
    شناسه : 176370
    0

    ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: هرگونه راهپیمایی و پیاده‌روی به سمت بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و سایر بقاع متبرکه به مناسبت اربعین حسینی(ع) ممنوع است.

    پ
    پ

    راهپیمایی و پیاده روی به مناسبت اربعین ممنوع است - هرگونه راهپیمایی و پیاده‌روی به مناسبت اربعین حسینی(ع) ممنوع است - اربعین

    ستاد مرکزی اربعین حسین با صدور اطلاعیه شماره هفت خود تصریح کرد: قرائت زیارت اربعین با اولویت قرائت در منازل و یا منطبق با شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی در اماکن سرباز و در روز اربعین برگزار خواهد شد.

    در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه‌های صادره و در راستای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام هرگونه راهپیمایی و پیاده‌روی به سمت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و سایر بقاع متبرکه به مناسبت اربعین حسینی(ع) ممنوع است و قرائت زیارت اربعین با اولویت قرائت در منازل و یا منطبق با شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی در اماکن سرباز و در روز اربعین برگزار خواهد شد.

    این اطلاعیه افزود: لذا از تمامی عاشقان و دلدادگان حسینی(ع) دعوت می‌شود با رعایت این مهم، این ستاد را در مدیریت و ممانعت از شیوع بیماری کرونا یاری کرده و قانونمندی خود را بیش از پیش به منصه ظهور برسانند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.