چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اقتدار سربازان انقلاب اسلامی جرات هیچ‌گونه عرض اندامی به دشمن نمی‌دهد
    18 مهر 1399 - 18:58
    شناسه : 176436
    0

    سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان در مناظق عملیاتی شمالغرب کشور اظهار داشت: اقتدار سربازان جان بر کف انقلاب اسلامی جرات هیچ‌گونه عرض اندامی به دشمن نمی‌دهد.

    پ
    پ

    IMG 20201009 WA0002 1 909x682 1 - اقتدار سربازان انقلاب اسلامی جرات هیچ‌گونه عرض اندامی به دشمن نمی‌دهد -

    به گزارش «بامردم» به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی باوجود همه موانع خارجی و داخلی, همچنان به مسیر خود ادامه خواهد داد تصریح کرد: مردم اصلی‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند و امام راحل نیز معتقد بودند که باید حفاظت از انقلاب را به آنها سپرد.

    وی تعالم با دشمنان قسم خورده انقلاب را بی‌عقلی دانست و ابراز داشت: الگوبرداری از فرهنگ عاشورا به ما یاد داده است که باشجاعت در مقابل دشمنان بایستیم و مانند ترسوها در مقابل او سر خم نکنیم.

    سردار عبدالله‌پور امنیت ایران اسلامی و مردم را مرهون مجاهدت‌های رزمندگان و سربازان غیور انقلاب دانست و گفت: شما سربازان اسلام و انقلاب با مجاهدت . ایستادگی خود خواب را از چشمان دشمنان انقلاب گرفتید.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی در ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی افزود: برای آنکه انقلاب بماند مردم باید پای انقلاب باشند زیرا در این حوزه دشمن سعی می‌کند که جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را ناکارآمد نشان دهد و این امر را با اعمال نفوذ و فرستادن نفوذی‌ها در دستور کار دارد.

    وی لازمه تحقق اهداف انقلاب اسلامی را وجود روحیه جهادی در مدیران و مسئولان دانست و عنوان داشت: مسئولان در شرایط فعلی باید تمام وقت خود را بدون وقفه صرف خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات کشور کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.