×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

در حال حاضر، مطرب (مصطفی کیایی، تولید سال 1397) با فروش 38.5 میلیارد تومانی، پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در سال نخست اکران و بدون در نظر گرفتن نرخ تورم است. همچنین اخراجی ها 2 (مسعود ده نمکی، 1387) با 5.3 میلیون بیننده، پربیننده ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در سال نخست اکران است.

%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85 %D9%85%D8%B7%D8%B1%D8%A8 - پربیننده ترین فیلم تاریخ سینمای ایران - ایران

لیست پرفروش ترین فیلم های امسال

  • مطرب (با کارگردانی مصطفی کیایی)
  • چشم و گوش بسته (با کارگردانی فرزاد موتمن)
  • زیر نظر (با کارگردانی مجید صالحی)
  • جهان با من برقص (با کارگردانی سروش صحت)
  • منطقه پرواز ممنوع (با کارگردانی امیر داسارگر)
  • بنیامین (با کارگردانی محسن عنایتی)
  • جاندار (با کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری)
  • 23 نفر (با کارگردانی مهدی جعفری)
  • تورنادو (با کارگردانی سید جواد هاشمی)
  • آشفته گی (با کارگردانی فریدون جیرانی)

  فیلم سینمایی مطرب کمتر کسی می توانست حدس بزند که یک فیلم کمدی ایرانی در صدر جدول پرفروش ترین فیلم های امسال باشد. مطرب یک فیلم ایرانی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی است موضوع فیلم مطرب همانند بسیاری از آثار قبلی مصطفی کیایی کمدی و اجتماعی می باشد. چند بازیگر کشور ترکیه در این فیلم حضور دارند و فیلم برداری این فیلم کمدی در سال 1397 در کشور ترکیه در شهر استانبول پایان یافته است. داستان فیلم درمورد یک خانواده ایرانی است که وارد شهر استانبول ترکیه می شوند. قرار بود داستان این فیلم در لندن اتفاق بیافتد ولی بنابر دلایلی تصمیم گرفته شد که این فیلم در کشوری باشد که از نظر فرهنگی نزدیک به ایران باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی، حسین امیدی، عایشه گل جوشکن، امین مقدم , محمدسام یوسفی به هنرمندی پرداخته اند. فیلم سینمایی چشم و گوش بسته چشم و گوش بسته یک فیلم به کارگردانی فرزاد موتمن و نویسندگی هما بذر افشان است.این فیلم محصول سال های 97 و 98 است. این فیلم در شهریور ماه سال 1398 از شورای پروانه فیلم های سینمایی مجوز کسب کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی به نقش آفرینی پرداخته اند. داستان فیلم از این قرار است که توجوان به جرم قتل بازداشت شده اند یکی از آن ها صحنه قتل را ندیده است چون نابیناست است و دیگری صحنه قتل را دیده است ولی ناشنواست.

فیلم سینمایی زیر نظر

فیلم سینمایی زیر نظر فیلم زیرنظر یک فیلم به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد شایسته است که در سال 1397 تولید شده است. موضوع این فیلم کمدی و اجتماعی است. در این فیلم بازیگرانی همچون رضا عطاران، امیر جعفری، آزاده صمدی، مهران احمدی، سروش جمشیدی، امیر نوری نقش آفرینی کرده اند. فیلم سینمایی جهان با من برقص فیلم جهان با من برقص یک فیم به کارگردانی سروش صحت است که نویسندگی آن بر عهده سروش صحت و ایمان صفایی بوده است. محمدرضا تخت کشیان نیز تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته است. این فیلم اولین اثر سینمایی سروش صحت به عنوان کارگردانی بوده است که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است. داستان این فیلم از این قرار است که در آخرین تولد جهانگیر دوستانش دورهم جمع شده اند و این موقعیت باعث می شود تا آن ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند. فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع منطقه پرواز ممنوع یک فیلم مناسب کودک و نوجوان به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد با مروت نژاد است. فیلم منطقه پرواز ممنوع توانسته عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای کودک و نوجوان را کسب کند. این اثر به عنوان هدیه سینمای ایران به نوجوانان و کودکان ایرانی شناخته می شود. در این فیلم هادی حجازی فر، محمد فیلی، پوریا سلطان زاده، متین پاکزاد، متین کرمانی , علیرضا اکبری به ایفای نقش پرداخته اند.

%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85 %D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C %D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86 - پربیننده ترین فیلم تاریخ سینمای ایران - ایران

فیلم سینمایی بنیامین بنیامین یک انیمیشن به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی محصول سال 1397 است. داستان فیلم از این قرار است که خرابکاری آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می شود. بنیامین تصمیم می گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر. فیلم سینمایی جان دار جان دار یک فیلم به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری، تهیه کنندگی این فیلم بر عهده کامران مجیدی بوده است و نویسندگی آن بر عهده حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داوودی، محصول سال 1397 است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که در شب عروسی اسما، مسعود برادر یاسر به تحریک او به مراسم عروسی به قصد به هم ریختن آن می رود، اما در درگیری به دست جمال برادر اسما کشته می شود. فیلم سینمایی 23 نفر فیلم 23 نفر یک فیلم به کارگردانی مهدی جعفری در ژانر جنگی محصول سال 1397 می باشد. این فیلم داستان 23 نفر از نیرو های نوجوان ایرانی است که در جنگ ایران و عراق به اسارت نیرو های عراقی درآمدند. این نجوانان ایرانی بین 13 تا 17 سال سن داشتند. 23 نفر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر شد این اطلاعات از سوی کارشناسان سایت جمع آوری شده است، که از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه دانلود فیلم و دانلود فیلم ایرانی آغاز نمود، اکنون با آرشیوی نسبتا کامل در دسترس است، فیلم هایتان را جستجو و دانلود کنید. منبع : نمناک – پربیننده ترین فیلم تاریخ سینمای ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.