شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا وجود مشاوره مالی برای کسب و کار ضروری است؟
    20 مهر 1399 - 15:13
    شناسه : 176487
    0

    برای سر و سامان دادن و جهت‌دهی صحیح اقتصادی نیازمند چندین تخصص هستیم و چون یک فرد نمی‌تواند در چند زمینه توجه خود را معطوف کند، بنابراین کسب و کارها نیاز به مشاوران مالی دارند.

    پ
    پ

    Financial advisor - چرا وجود مشاوره مالی برای کسب و کار ضروری است؟ - مشاوره

    از آنجایی که میزان بودجه، هزینه‌ها، امنیت مالی یکی از حیاتی‌ترین مسائل موجود در یک کسب و کار هستند؛ وجود مشاوران مالی در کنار صاحبین مشاغل را می‌توان امری ضروری شمرد.

    برای سر و سامان دادن و جهت‌دهی صحیح اقتصادی نیازمند چندین تخصص هستیم و چون یک فرد نمی‌تواند در چند زمینه توجه خود را معطوف کند، بنابراین کسب و کارها نیاز به مشاوران مالی دارند.

    مشاوره مالی آرموو

    آرموو تلاش کرده براساس نیازسنجی از مشاغل گوناگون، بهترین خدمات مشاوره مالی را در تمام حوزه های کسب و کار با بهره گیری از دانش و مباحث روز دنیا ارائه دهد تا به دلیل بی‌حساب و کتاب بودن مسائلی چون حسابداری، مالیات، ارزش افزوده، سرمایه گذاری و غیره، مدیریت اموال شما یا کسب و کارتان در مخاطره قرار نگیرد.

    مشاوران مالی چه راهکارهایی ارائه می‌دهد؟

    • با توجه به افق سرمایه‌گذاری و ارکان اوراق بهادار، برای انتخاب اوراق بهادار با درآمد ثابت راهکارهای لازم را ارائه می‌دهند.
    • برای پیگیری ثبت نهاد مالی نزد سازمان بورس و اخذ مجوز فعالیت و آماده‌سازی جهت پذیرش در تابلوهای معاملاتی بورس راه حل‌های لازم را بیان می‌کنند.
    • در زمینه خدمات تأمین مالی با توجه به طرح توجیهی و تضامین طرح تجاری راهنمایی می‌کنند.
    • در بازارهای مالی مخلتف با توجه به درجات مختلف ریسک و ابزارهای مالی متنوع، در زمینه انتخاب راه‌های مستقیم یا غیرمستقیم سرمایه‌گذاری یاری می‌دهند.
    • راهنمایی اختصاصی با توجه به ویژگی‌های شخصیتی سرمایه‌گذار اعم از اینکه چه میزان آدم ریسک پذیری است  و ….. از خدمات دیگر این مشاوران می‌باشد.
    • در جهت تهیه طرح تجاری و طرح توجیه فنی اقتصادی مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهند.
    • راه‌حل‌های تخصصی و فنی جهت اصلاح ساختار مالی شرکت‌ها برای اخذ تسهیلات بانکی پیش رو می‌گذارند.

    ماموریت آرموو در مشاوره حسابداری

    هدف ما در بخش مشاوره حسابداری آرموو، ارائه مشاوره در زمینه اصلاح سیستم‌های حسابداری، خرید و راه اندازی نرم افزارهای حسابداری، کمک در انجام کدگزاری و اصلاح حسابهای مالی، بستن حسابها، تهیه تراز آزمایشی ، صورتهای مالی اساسی ( ترازنامه ، سود وزیان وگردش وجوه نقد) به انواع بنگاه های اقتصادی است، مشاوران ما با تکیه بر دانش و مهارت خود قادرند در چهار دسته حسابداری صنعتی، پیمانکاری،  بازرگانی و خدماتی مشاوره های سازنده ای منطبق با استاندارد‌های حسابداری و روش‌های جدید مالی ارائه نمایند.

    ماموریت آرموو در مشاوره حسابرسی

    مشاوران حسابرسی آرموو با بررسی دقیق، همه جانبه، کارشناسانه و موشکافانه موضوعاتی که طرح می نمائید و با استفاده از تمام ابزارهای به روز در حسابرسی عملکرد (شاخص ها، معیارها و سنجه های معتبر) و اتخاذ رویکردهای معتبر و حرفه ای (مقایسه با معیارها، مقایسه با عملکردهای برتر و مانند آن)، توجیحات فنی خود در خصوص صحت و اعتبار رویکردها، رفع مغایرات احتمالی را ابراز می نمایند و با اطمینان به فرآیند، نتایج، یافته های خود توصیه هایی را در قالب مشاوره حسابرسی به وضوح بیان می نمایند، این توصیه ها میتواند در تهیه  آئین نامه ها و دستورالعملهای داخلی بنگاه ها موثر باشد کما اینکه از تاثیر راهنمایی های مشاوران آرموو در زمینه پلمپ دفاتر قانونی ، تحریر دفاتر قانونی ، تهیه و ارسال اظهارنامه های مالیاتی نمی توان غافل شد.

    چرا مشاوران آرموو از دیگر مشاوران متمایز هستند؟

    خدمات مشاوره مالی آرموو دارای گستردگی بسیار زیادی است و زیر شاخه‌های آن شامل مشاوره حسابداری، مشاوره حسابرسی، مشاوره مالیات اشخاص و اصناف، مشاوره مالیات شرکت‌ها، مشاوره مالیات بر ارزش افزوده می‌شود، با استفاده از خدمات آرموو می‌توانید ریسک تصمیمات مالیتان را به حداقل برسانید، از سواستفاده‌ها و اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید و از فرصت‌های پیش‌روی مجموعه‌تان بیشترین بهره را ببرید.

    مشاوره مالی آرموو به چه نکاتی را ارائه می‌کند؟

    • ارائه رویه مناسب مالی جهت جلوگیری از جرائم مالیاتی
    • مشاوره در سرمایه گذاری قابل برگشت
    • مشاوره جهت حذف هزینه های غیر ضروری
    • ارائه گزارشات حسابداری در بازه زمانی مشخص
    • مشاوره در امور بازار مالی حوزه فعالیت شرکت
    • انتقال اطلاعات مالی و تشریح شرایط مالی و حسابداری برای مدیران مجموعه جهت تصمیم‌گیری بهتر

    سامانه آرموو چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

    سامانه آرموو به خدمات مشاوره‌ای بسنده نکرده و فرصت را غنیمت شمرده و از طریق سیستم سمینار تلفنی آرموو و کنفرانس تلفنی آرموو در صدد است تا رضایت کاربران این سامانه را بیش از پیش جلب نماید، انتخاب اساتید هم در این مجموعه با پارامترهای گوناگونی سنجیده می‌شود تا به روزترین و کار راه بندازترین مباحث ارائه گردد.

    راه دستیابی به خدمات آرموو چگونه است؟

    از طریق سامانه مشاوره تلفنی و همچنین اپلیکیشن آرموو مقدور می‌توانید از خدمات آن بهرمند شوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.