پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهر زیبا و خوش آب و هوای مارماریس
    20 مهر 1399 - 21:55
    شناسه : 176531
    0

    مارماریس شهری بندری در قسمت جنوب غربی کشور ترکیه به شمار می رود، که به علت نزدیکی این شهر به دریا و همینطور وجود دو لنگرگاه اصلی همگی باعث شده اند تا این شهر، به مرکزی برای کشتی رانی و غواصی تبدیل شود.

    پ
    پ

    - شهر زیبا و خوش آب و هوای مارماریس - ترجمه مدارک

    شهر زیبا و خوش آب و هوای مارماریس

    مارماریس شهری بندری در قسمت جنوب غربی کشور ترکیه به شمار می رود، که به علت نزدیکی این شهر به دریا و همینطور وجود دو لنگرگاه اصلی همگی باعث شده اند تا این شهر، به مرکزی برای کشتی رانی و غواصی تبدیل شود. از آب های مارماریس به راحتی می توان به جزیره یونانی رودس حرکت کرد همان گونه که آشکار است آب های این شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. ولی مثل هر مقصد گردشگری دیگری لازم است تا اطلاعاتی مانند جاذبه های گردشگری، مرکز خریدها و همینطور رستوران و هتل های مناسب برای اقامت در این شهر را به دست بیاورید. به همین جهت قصد داریم اطلاعات مختصری در مورد این شهر در اختیار شما قرار دهیم.

    موقعیت جغرافیایی شهر مارماریس

    شهر مارماریس از نظر جغرافیایی در میان سواحل اژه و مدیترانه ای واقع شده است. این شهر به‌ علت قرار گرفتن میان رشته‌ کوه‌ های کنار دریا خیلی معروف شده است. مساحت شهر مارماریس در کشور ترکیه معادل ۸۷۸ کیلومتر مربع است و جمعیت حال حاضر در آن بر طبق آمار سرشماری که در سال ۲۰۱۲ صورت گرفته در حدود ۳۴۰۴۷ نفر بوده است. نام مارماریس از کلمه مرمر برگرفته شده‌ است. علت این نام‌ گذاری، وجود سنگ مرمر در این منطقه است.

    شرح مختصری از تاریخچه شهر مارماریس

    تاریخ سکونت در شهر مارماریس به ۶ قرن پیش از میلاد مسیح باز می گردد. این شهر جزو شهرهای پربازدید کشور ترکیه است. یکی از علت هایی که این شهر را مشهور کرده است سواحل دریای اژه و مدیترانه ای است که در این منطقه واقع شده است، به همین جهت، همین دریاها باعث شده اند تا شهر مارماریس در طول قرن های مختلف تحت حاکمیت تمدن های زیادی قرار بگیرد. در این شهر هنوز هم می توان آثار تمدن های رودوس و آدا، کاریا، ایون، مصر آشور، دور، پرس، سوریه، روم، بیزانس، مقدونیه، سلجوقیان و همینطور عثمانی را مشاهده کرد.

    آب و هوای شهر مارماریس چگونه است؟

    با توجه به شرایط جغرافیایی مارماریس که شهری بندری به شمار می آید، این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای است. تابستان ها در شهر مارماریس هوا گرم و مرطوب است و زمستان هایی بارانی و سرد دارد. دمای هوا در سرد ترین حالت خود مابین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد است، به همین جهت برای شنا کردن و ورزش های آبی این شهر همیشه شرایط هوایی خوبی را دارا است. برای مسافرت به شهر مارماریس تقریبا در همه فصل های سال شرایط خوبی بر پاست ولی در آغاز بهار تا اواسط تابستان همه چیز بسیار مناسب است.

    هزینه های اقامت در شهر مارماریس

    برای اقامت کردن در این شهر باید تصمیم بگیرید که قصد دارید در نزدیکی مراکز خرید باشید و یا این که به سواحل و مناطق توریستی مارماریس دسترسی راحت تری داشته باشید، به همین جهت ما در در ادامه مطلب به حدودی از قیمت رزرو هتل ها در این شهر می پردازیم و همینطور چند هتل مناسب را هم برای شما معرفی می کنیم تا اطلاعات کلی از این شهر در دست داشته باشید. همه قیمت هایی که در این مطلب عنوان شده است، در اسفند ۹۶ است. هتل های دو ستاره ۲۷۰ هزار تا ۴۵۰ هزار تومان، هتل های سه ستاره ۲۵۰۰ هزار تا ۶۵۰ هزار تومان، هتل های چهار ستاره ۳۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان و همچنین  هتل های پنج ستاره ۷۸۰ هزار  تا ۱,۸۰۰ هزار تومان.

    هتل گرند پاشا در شهر مارماریس

    هتل ۵ ستاره پیشنهادی ما هتل گرند پاشا است. این هتل دارای همه امکانات رفاهی و تفریحی لازم برای اقامتی خوب و راحت برای مسافران است. در این هتل می توانید روزهای خوشی را در از سفر خود به ارمغان ببرید.

    هتل گرند آزور  در شهر مارماریس

    یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره پیشنهادی ما هتل گرند آزور است. این هتل در میان باغی بسیارسرسبز قرار گرفته است و با داشتن ساحل خصوصی و همچنین استخر در فضای باز، بهترین انتخاب برای کسانی است که به ورزش های آبی علاقمند هستند. این هتل تا مرکز شهر ۲ کیلومتر و تا قلعه مارماریس ۳ کیلومتر فاصله دارد و افراد مشغول به کاردر  آنجا به زبان های مختلفی از جمله ترکی، بلژیکی ،آلمانی و انگلیسی مسلط هستند. امکانات رفاهی و همچنین سرویس دهی بسیار عالی هتل گرند آزور این مکان را به یکی از بهترین هتل های شهر مارماریس مبدل کرده است.

    هتل جولیان در شهر مارماریس

    این هتل با امکانات بی نظیر و موقعیت مکانی بسیار عالی در شهر مارماریس قرار گرفته است. نام این هتل ۴ ستاره، جولیان است و از نظر بیشتر توریست ها و گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته اند بسیار فوق العاده بوده است.

    رستوران سمدان در شهر مارماریس

    معروف ترین رستوران این شهر سمدان است که از دید گردشگران در این رستوران می توانید خوشمزه ترین غذاهای دریایی و ترکی را نوش جان کنید. البته به جز غذاهای دریایی و ترکی می توانید در این رستوران فست فود هم سفارش بدهید.

    شما می توانید برای ترجمه مدارک خود به زبان ترکی به سایت شرکت مهاجرتی شایان مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.