سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری عامل ایجاد صفحه جعلی یکی از دانشگاه های معتبر گیلان
    22 مهر 1399 - 16:13
    شناسه : 176575
    0

    رئیس پلیس فتا گیلان از دستگیری عامل ایجاد صفحه جعلی یکی از دانشگاه‌های معتبر گیلان در شبکه اجتماعی‌ خبر داد.

    پ
    پ

    دستگیر - دستگیری عامل ایجاد صفحه جعلی یکی از دانشگاه های معتبر گیلان - پلیس فتا گیلان

    به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گیلان ، سرهنگ ایرج پورمستمند گفت: با شکایت یکی از دانشگاه‌های معتبر استان مبنی بر سوء استفاده عناوین، نشر اکاذیب و ایجاد مزاحمت اینترنتی از طریق شبکه اجتماعی توسط افراد ناشناس تیمی از کارشناسان پلیس فتا پس اقدامات فنی و تخصصی و محرز شدن صحت موضوع، متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در شهر رشت د ستگیر کردند.

    وی با بیان اینکه متهم 27 ساله هم با وجود مستندات به جرم خود اعتراف کرد گفت: این فرد با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
    سرهنگ پورمستمند یکی از شیوه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی جعل نام مؤسسات شناخته شده اعلام کرد و تصریح کرد: این شیوه با هدف کسب درآمد نامشروع است و کاربران باید با اطمینان کامل از صفحات شبکه‌های اجتماعی با آنها ارتباط برقرارکنند.
    رئیس پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش‌های مردمی در میان بگذارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.