پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تمام تفرجگاه ها و مراکز تفریحی لاهیجان مسدود است/ وضعیت قرمز کرونا در لاهیجان
    24 مهر 1399 - 19:36
    شناسه : 176642
    0

    فرماندار لاهیجان:بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، بنا به ضرورت و برای حفظ سلامت شهروندان و تلاش برای قطع زنجیره گسترش ویروس کرونا، تمامی بوستان ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی و تفرجگاه ها در شهرستان لاهیجان از پنجشنبه ۲۴ مهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

    پ
    پ
    IMG 20201015 WA0003 - تمام تفرجگاه ها و مراکز تفریحی لاهیجان مسدود است/ وضعیت قرمز کرونا در لاهیجان -

    فرماندار لاهیجان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان گفت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، بنا به ضرورت و برای حفظ سلامت شهروندان و تلاش برای قطع زنجیره گسترش ویروس کرونا، تمامی بوستان ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی و تفرجگاه ها در شهرستان لاهیجان از پنجشنبه ۲۴ مهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

    فرماندار لاهیجان از مردم درخواست کرد با حضور در منزل، یاری رسان خدمتگزاران خود باشند و مسیر رسیدن جامعه به شرایط عادی را هموار کنند.

    وی افزود: بخشداران، شهرداران و دستگاه‌های نظارتی زیربط به جد نسبت به اجرای این امر مهم اهتمام ویژه ورزند.

    یونس محمودی با اشاره به پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های لاهیجان به عنوان معین شهرستان‌های شرق گیلان تاکید کرد: لاهیجان در وضعیت قرمز قرار دارد در همین راستا از مسافرین عزیز خواهشمندیم تا به این شهرستان سفر نکنند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان از شهروندان خواست تا شیوه‌نامه های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و شست و شوی دست ها را جدی بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.