جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین گاز رومیزی ایرانی کدام است؟
    29 مهر 1399 - 18:09
    شناسه : 176749
    0

    وقتی صحبت از اجاق گاز می‌شود، برندها و مدل‌های مختلفی اجاق گاز در میان است. از میان تمامی برندها، برخی از برندهای ایرانی رقابت تنگاتنگی با مدل های خارجی داشته و می‌تواند نیازهای یک آشپزخانه مدرن را به راحتی برآورده کند.

    پ
    پ

    حتما شما هم بارها درباره برندها و مدل های متفاوت گازهای رومیزی شنیده اید ، اما اینکه کدام یک از آنها کیفیت بهتری دارند مهم است. دراین مقاله معایب ومحاسن تعدادی از برندها را برای شما شرح خواهیم داد و در نهایت شما میتوانید با توجه به بودجه و نیازهای خود بهترین انتخاب را داشته باشید .

    در نظر داشته باشید که با توجه به وضع اقتصادی فعلی مردم ایران قیمت مناسب یکی ازمهم ترین گزینه های خرید یک محصول به شمار می آید که درباره آن هم توضیحات مختصری خواهید شنید.

    به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ( yjc ) :

    وقتی صحبت از اجاق گاز می‌شود، برندها و مدل‌های مختلفی اجاق گاز در میان است. از میان تمامی برندها، برخی از برندهای ایرانی رقابت تنگاتنگی با مدل های خارجی داشته و می‌تواند نیازهای یک آشپزخانه مدرن را به راحتی برآورده کند. در ادامه بهترین اجاق‌گازهای ایرانی را بررسی خواهیم کرد اجاق گاز داتیس دارای 24 ماه ضمانت و 121 ماه خدمات پس از فروش، اولین دارنده استاندارد خدمات پس از فروش در ایران در این صنعت می‌باشد. اجاق گازهای داتیس جزو بهترین و اولین برند ایرانی از لحاظ کیفیت و نو آوری در محصولات می باشد.

    اجاق گاز رومیزی داتیس

    داتیس یکی از برندهای معروف لوازم آشپزخانه میباشید محصولات این برند دارای 24 ماه ( 2 سال ) گارانتی و 121 ماه خدمات پس از فروش است، این شرکت دارای استاندارد خدمات پس از فروش بوده و جز بهترین انتخاب هاست . قیمت مناسب و کیفیت بالا از امتیازات این برند محسوب میشود.

    12789030 178 - بهترین گاز رومیزی ایرانی کدام است؟ - بهترین گاز رومیزی

    اجاق گاز آرتیسون

    تمام قطعات اولیه این برند ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای تکنولوژی برق و گاز بصورت همزمان میباشد در نظر داشته باشید که آرتیسون یکی از معدود برند هایی است که دارای 6 شعله میباشد. فر و ماکروفرهای این برند ساخت کارخانه ویرپول امریکا بوده و یکی از بهترین فرهای موجود در بازار است.

    اجاق گازهای استیل البرز

    و اما برند معروف استیل البرز ، که یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین اجاق گازها در ایران است. اجاق گازهای شیشه ای و سرامیکی استبل البرز زیبایی بی نظیری به آشپزخانه شما میدهند، فندک الکتریکی ، ترموکوپل و سر شعله های آن ساخت ایتالیا بوده و لذت یک آشپزی مدرن را به شما هدیه میدهد.

    توجه داشته باشید که استیل البرز علاوه بر گواهی نامه استاندارد ایران ، گواهینامه های استاندارد معتبر جهانی و بین المللی را نیز داراست.

    image e7ef8760ad51bf9abe3167bbfae336b6292d7e0d - بهترین گاز رومیزی ایرانی کدام است؟ - بهترین گاز رومیزی

    اگر اطلاعات این مقاله پاسخگوی نیازهای شما نبود در نظر داشته باشید که در وبسایت مطبخ شاپ میتوانید اطلاعات کامل و جامع تری درباره تک تک برند های اجاق گاز ( ایرانی – خارجی ) به دست آورید. همچنین مشاورین شرکت مطبخ شاپ هر لحظه و هر زمان پاسخگوی سوالات شما بصورت تلفنی و یا حضوری هستند. از همراهی شما سپاسگذاریم

    منبع : باشگاه خبرنگاران جوان yjc.ir

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.