×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

مردم از ماسک زدن امتناع می کنند - مردم از ماسک زدن امتناع می کنند/ برخورد قهری از امروز آغاز می شود - با مردم

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ دکتر آبتین حیدرزاده، از بستری شدن ۷۵ بیمار جدید مشکوک به کرونا در سطح بیمارستان های استان گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون ۳۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند.

وی با اشاره به رکورد زدن تعداد بیماران کرونایی بستری شده در سطح بیمارستان های گیلان طی دو ماه اخیر، تصریح کرد: افزایش روند ابتلا به کرونا در استان بسیار ناخوشایند است، اما متاسفانه همشهری ها همچنان از زدن ماسک امتناع می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه کرونا برای کودکان نیز بی خطر نیست، گفت: اکنون که امر مهم آموزش به خاطر سلامت کودکان دچار تعطیلی شده، خانواده ها نیز مراقبت های لازم را انجام دهند تا شاهد بیماری کودکان نباشیم.

حیدرزاده، با اشاره به حضور زیاد مردم در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد بدون رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، اضافه کرد: از امروز برخوردهای جدی را آغاز خواهیم کرد و در اولین گام برخورد قهری با اصنافی خواهیم داشت که اقدام به ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک می کنند.

وی از تعطیلی و پلمب یک هفته تا ۱۰ روزه اصناف متخلف در فاصله سه روز بعد از تذکر اول و تکرار تخلف خبر داد و یادآور شد: همچنین از مردم می خواهیم سفرهای غیر ضروری خود را متوقف کنند و در صورت لزوم از تماس با افراد و محیط پیرامون بپرهیزند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.