×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

رهبر کره شمالی - ناپدید شدن همسر رهبر کره شمالی! -

به گزارش «بامردم» به نقل از رویداد 24؛ برخی رسانه‌های کره جنوبی خبر دادند که همسر رهبر کره شمالی مدت‌ها است که در انظار عمومی دیده نمی‌شود.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های کره جنوبی دلایل مختلفی برای غیبت همسر رهبر کره شمالی از جمله بارداری ذکر می‌کنند. در دسامبر ۲۰۱۹، کیم جونگ اون همراه با همسر و مشاوران خود سوار بر اسب سفید به کوه مقدس رهبران کره شمالی رفت.

در ۲۵ ژانویه او همسرش را در جشن تئاتر موسیقی Samjiyon نیز همراهی کرد. پس از آن رهبر کره شمالی برای بررسی کار‌های مختلف ساختمانی یک بار در انظار عمومی ظاهر شد. در ۱۰ اکتبر، حزب کارگران کره شمالی هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس خود را با رژه نظامی جشن گرفت؛ اما همسر رهبر کره شمالی در هیچ یک از رویداد‌ها دیده نشد.

جونگ جین سوک، نماینده حزب کارگر در جلسه پارلمان خاطرنشان کرد که شایعات حاکی از آن است که همسر رهبر ممکن به دلیل مراقبت از خاله او و یا وقت خود را به آموزش بچه‌ها اختصاص داده باشد. دختر او در کلاس اول یا دوم در حال تحصیل است. شاید هم به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باشد.

تاکنون دقیقاً مشخص نیست که رهبر کره شمالی چند فرزند دارد. منابع مختلف از دو، سه و حتی چهار فرزند صحبت می‌کنند. البته شایعات باردار بودن همسر رهبر کره شمالی چندین ماه پیش مطلب نخست روزنامه‌ها بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.