×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

سیداکبر قاسمی - دستگیری عامل اهانت به آمر به معروف در پارک کشاورز رشت - پارک کشاورز رشت

به گزارش «بامردم» به نقل از ایلنا؛ سیداکبر قاسمی  اذعان کرد: بی‌توجهی به قوانین وعدم رعایت شئونات اسلامی از جمله مهمترین مقوله‌هایی است که نیروهای امنیتی و حفاظتی به آن توجه و رصد دارند و با هنجار شکنان برخورد جدی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به سگ گردانی و گسترش آن در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: چند روز پیش در پارک کشاورز رشت ، یکی از بانوان ارزشی شهر ، به فردی که در حال سگ گردانی در این پارک بود امر به معروف و نهی از منکر کرد که  آن فرد او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

قاسمی با تاکید بر اینکه سپاه از آمرین به معروف و ناهیان منکر پشتیبانی می‌کند گفت: این هتاک به امر به معروف و نهی از منکر با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به برخورد جدی نیروهای امنیتی و نظامی با هتاکان به آمرین به معروف و ناهیان از منکر با هماهنگی دستگاه قضایی در جامعه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی در شهر رشت وظایف خودشان را به درستی انجام داده تا شاهد چنین صحنه‌هایی در جامعه و سگ گردانی، خصوصا داخل پارک ها، خیابان، داخل خودرو و داخل مغازه‌ها نباشیم و شهرداران منطقه بهتر است وظایف خودشان را در پارک هاو… به درستی انجام دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.