سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چه تکنیک هایی برای داشتن یک خانه شیک و زیبا به کار گرفته می شود؟
    07 آبان 1399 - 15:25
    شناسه : 177002
    0

    برای آن که خانه زیبا و ایده آلی داشته باشید باید به دکوراسیون آن اهمیت دهید. چیدمان وسایل منزل مسئله مهمی است که باید به اصول و قواعد آن توجه کنید.

    پ
    پ

    دکور خانه مبل - چه تکنیک هایی برای داشتن یک خانه شیک و زیبا به کار گرفته می شود؟ - خانه شیک

    برای آن که خانه زیبا و ایده آلی داشته باشید باید به دکوراسیون آن اهمیت دهید. چیدمان وسایل منزل مسئله مهمی است که باید به اصول و قواعد آن توجه کنید. در ادامه به بررسی سبک های دکوراسیون پر طرفدار و نکاتی که برای طراحی یک فضای بی عیب و نقص باید رعایت کنید، می پردازیم. بنابراین اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید با ما همراه باشید.

    سبک دکوراسیون مدرن

    در اوایل قرن بیستم میلادی سبک مدرن شکل گرفت. در این سبک از وسایل زیبا، ساده و مرتب استفاده می شود و از اصول این سبک به کارگیری خطوط صاف و منظم می باشد. در خانه هایی که دارای سبک دکوراسیون مدرن هستند اغلب از وسایلی با متریال استیل، شیشه، چرم یا چوب استفاده می شود و بیشتر رنگ های ساده و خنثی در این سبک کاربرد دارند.

    سبک دکوراسیون مدرن عاری از هر گونه تجملات بوده و استفاده از وسایل کاربردی اهمیت بیشتری نسبت به تزئینات پر زرق و برق دارد. از لوازم جانبی نیز به اندازه کم استفاده می شود و انواع ساده تر آن بیشتر مورد توجه است. بنابراین اگر شما هم به سادگی و نظم علاقه مند هستید و می خواهید خانه ای بدون شلوغی ولی جذاب داشته باشید، سبک مدرن بهترین گزینه برای چیدمان و طراحی دکوراسیون منزل شما است. اجرای این سبک از دکوراسیون در خانه های کوچک موجب می شود فضایی گرم و صمیمی و در عین حال جذاب به وجود آید. افرادی که چنین خانه هایی دارند، برای پنجره ها به سراغ خرید پرده زبرا و سایر پرده های مدرن و امروزی می روند.

    سبک دکوراسیون معاصر

    یکی از سبک های انعطاف پذیر در طراحی دکوراسیون داخلی، سبک معاصر است. در این سبک از وسایل زیادی در فضاها استفاده نمی شود و سبک ساده و خلوتی است. رنگ های تک رنگ مانند مشکی، سفید و یا خاکستری جایگاه خاصی در این سبک از طراحی دارند. همچنین مصالح و متریال به کار رفته در این سبک بیشتر فلزات و شیشه را شامل می شود.

    سبک معاصر و مدرن تفاوت های کلیدی و مهمی دارند. از جمله این تفاوت ها می توان به تفاوت در رنگ اشاره کرد. در دکوراسیون معاصر از رنگ های پر رنگ و تیره در کنار رنگ های خنثی استفاده می شود. این در حالی است که در سبک مدرن رنگ های روشن و کم رنگ کاربرئ بیشتری دارند. از دیگر تفاوت های این دو سبک این است که در دکوراسیون معاصر علاوه بر خطوط مستقیم و صاف، خطوط منحنی نیز دیده می شوند.

    استفاده کردن از آینه های زیبا در طراحی دکوراسیون

    از عناصر مهم که تاثیر زیادی در زیبایی هر فضا دارد، آینه ها هستند. اگر آینه در جای درست و مناسبی استفاده شود می تواند جلوه خاصی به محیط ببخشد. یکی از مزیت های استفاده از آینه ها تقویت نور محیط است. آینه ها با انعکاس دادن نورکمک می کنند فصا نورانی تر شود. همچنین سبب می شود فضا بزرگ تر به نظر برسد. قرار دادن آینه در مقابل پنجره و نور طبیعی نیز موجب می شود منظره بیرون در آینه منعکس شده و از تماشای فضا لذت ببرید.

    نورپردازی صحیح و مناسب

    نور یکی از تاثیرگذارترین المان ها و عناصر به کار رفته در طراحی دکوراسیون هر فضایی است و بر روحیه افراد نیز موثر است. بنابراین توجه به نورپردازی مناسب بسیار حائز اهمیت است و می توانید از نورهای کوچک نیز برای هر چه زیباتر شدن فضا استفاده کنید. چراغ های رو میزی، چراغ مطالعه و آباژورها و لامپ های ایستاده در صورتی که در جای مناسب و درست قرار گیرند می توانند نور بیشتری به خانه بخشیده و بر جذابیت بصری آن بیفزایند.

    استفاده از پرده ها در فضاهای کوچک

    انتخاب پرده مناسب پارامتر دیگری است که در زیبایی دکوراسیون منزل نقش دارد. بنابراین خرید پرده مناسب امر بسیار مهمی است. بلند بودن سقف خانه سبب بزرگ تر به نظر رسیدن آن شده و پرده پنجره های بلند زیبایی بیشتری دارند. اما اگر سقف خانه تان خیلی بلند نیست هم می توانید با انتخاب صحیح پرده ها موجب بلندتر به نظر رسیدن سقف و بزرگ تر دیده شدن خانه شوید. برای این کار باید از پرده های قدی و سقفی استفاده کنید. آویزهای بلند نیز یکی دیگر از عناصری است که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند.

    اهمیت تخت خواب در طراحی اتاق خواب

    بدون شک یکی از قسمت های مهم هر خانه اتاق خواب است. اتاق خواب از آن جهت که محل استراحت افراد است، باید محیطی امن و آرام بوده و دکوراسیونی آرامش بخش داشته باشد. بنابراین نحوه چیدمان وسایل، رنگ وسایل و دیوارها و پرده ها و لوازم جانبی همگی از مواردی هستند که برای داشتن یک اتاق خواب زیبا باید مورد توجه قرار گیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.