×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

13990818000982 Test PhotoN - ساخت‌وسازهای غیرمجاز غیربومیان و خفه شدن بومیان گیلان -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری در نشست با خبرنگاران شهرستان‌های رودسر و املش در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر با بیان اینکه مشکلات و معضلات فراوانی در دو حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد، اظهار کرد: می‌توان باهم افزایی و همکاری بیشتر و استفاده از همه تفکرات و صاحبان اندیشه برای رفع مشکلات تلاش کرد تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شهرستان‌های رودسر و املش باشیم.

وی با اشاره به نقش خطیر خبرنگاران در آگاهی و تنویر افکار جامعه افزود: تلاش شده تا از قدرت بسیار بالای رسانه‌ها و خبرنگاران برای انعکاس تلاش‌های صورت گرفته در راستای توسعه شهرستان‌های رودسر و املش به‌صورت شفاف و صریح بهره‌گیری شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم پیگیری‌های لازم برای ارائه خدمات هر چه بیشتر با رعایت تکریم ارباب‌رجوع در ادارات و نهادها تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها به‌عنوان حلقه اتصال مردم و مسؤولان بوده و با انتشار اخبار و رویدادهای به‌موقع شهرستان مطالبات به‌حق مردم به گوش ما برسد تا ما شاهد آینده بهتری برای منطقه باشیم.

وی با اشاره به مسائل بهداشتی و عمرانی در شهرستان‌های رودسر و املش گفت: عمق فاجعه مشکلات این شهرستان‌ها در لایه‌های زیرین بیشتر از چیزی است که در لایه‌های ظاهری دیده می‌شود و ضعف خدمات و زیرساخت‌ها موجب شده تا مردم زیادی از این شهرستان‌ها به استان‌های هم‌جوار مهاجرت کنند و ما نیازمند نگاه کارشناسی‌تر برای حل مشکلات هستیم.

صفری با اشاره به راهبرد مجلس یازدهم برای دفاع از نظام اسلامی افزود: مجلس با جدیت بحث توجه به نیازها و مشکلات مردم را دنبال می‌کند.

وی حل معضل پسماند شهرستان‌های رودسر و املش را از اولویت‌های اصلی خواند و بیان کرد: به دلیل عدم مدیریت صحیح زباله در سال‌های گذشته ما شاهد آلودگی محیط زیستی و منابع طبیعی هستیم که سلامت مردم را با خطر جدی مواجه کرده بنابراین تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین مدت و با اقدامی کارآمد برای حل معضل پسماند شهرستان‌های رودسر و املش اقدام شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به روند اجرای پروژه ملی سد پلرود گفت: با تزریق اعتبارات کافی تلاش می‌شود تا روند انجام این پروژه با سرعت بیشتری دنبال شود.

تکمیل پروژه طول لات نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
وی با بیان اینکه اتمام پروژه طول لات رحیم‌آباد نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه بخش اعظم مشکلات آب شرب شهرستان‌های رودسر و املش مرتفع خواهد شد.

صفری با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه پل تقاطع غیرهمسطح کلاچای پنج میلیارد تومان به پیمانکار پروژه پرداخت‌شده است، بیان کرد: تلاش می‌شود که این پروژه تا دهه فجر امسال تکمیل و مورد افتتاح قرار گیرد.

وی با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز غیربومیان و خفه شدن بومیان گفت: متأسفانه بومی‌ها نمی‌توانند از داشتن یک مسکن که حق یک شهروند است بهره‌مند شوند اما غیربومی‌ها می‌توانند سریعاً مجوزهای لازم برای تغییر کاربری‌ها را دریافت کنند.

عضو کمیسیون شوراها و تدوین آیین‌نامه داخلی کشور با نگرانی از تغییر کاربری‌ها در استان گیلان و به‌خصوص در شهرستان‌های رودسر و املش افزود: تغییر کاربری‌ها و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی و زمین‌های حاصل خیز باغات چای و شالیزارها بلای جان مردم این سرزمین شده با برخورد قانونی با این افراد شود.

 فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.