پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درباره پکیج سرویس پلاستیک لیمون / سرویس جهیزیه 64 پارچه
    23 آبان 1399 - 9:14
    شناسه : 177484
    0

    سرویس پلاستیک عروس شامل خیلی از خرده ریزهای پلاستیک آشپزخانه و قسمتی هایی از خانه می‎شود . اکثر افرادی که قصد خرید سرویس عروس را دارند ،می‌خواهند کلیه لوازم مورد نیاز و ضروری برای استفاده در خانه را تهیه کنند.

    پ
    پ

    سرویس پلاستیک لیمون در کنار سرویس آشپزخانه لیمون پکیج کاملی است که با دارا بودن تمام اقلام ضروری با رنگبندی و طراحی زیبا و یکپارچه خیال بیشتر خریداران را جهت تهیه‌ی این بخش از جهاز نو عروس ،آسوده می‌کند. شرکت پلاستیک  لیمون  یک شرکت با سابقه در زمینه تولید لوازم پلاستیک آشپزخانه و خانه است که در محیطی ایده‌آل و با جدیدترین تجهیزات به روز دنیا، یکی از نوآورترین تولید کنندگان ظروف بلوری،پلاستیکی و استیل در کشور میباشد.سرویس پلاستیک لیمون یک پکیج 64 پارچه از کاربردی ترین لوازم پلاستیکی خانه میباشد که در رنگ‌بندی متنوع و گوناگون ارایه گردیده است. ظروف پلاستیکی لیمون از جنس با کیفیت بوده که از لحاظ رنگبندی و طراحی بسیار زیبا و یکپارچه تولید شده است.

    سرویس جهیزیه پلاستیک لیمون:

    سرویس پلاستیک لیمون شامل خیلی از خرده ریزهای پلاسکو آشپزخانه و قسمت هایی از خانه می‌با‎شد . بیشتر افرادی که قصد خرید ظروف پلاستیکی آشپزخانه را دارند ،می‌خواهند کلیه لوازم مورد نیاز و ضروری برای استفاده در خانه را تهیه کنند. یکی از چالش برانگیزترین مراحل خرید جهیزیه ، خرید لوازم خرده ریز آشپزخانه است.از آنجایی که برای اقلام سرویس جهیزیه بهتر است، یک لیست تهیه کنید،جهت سهولت در خرید جهیزیه لیست pdf سرویس جهیزیه را تهیه کرده ایم از اینجا، میتوانید دانلود کنید.

    سایر مشخصات و رنگ های سرویس پلاسکو لیمون :
    سرویس پلاستیک لیمون گلبهی
    سرویس پلاستیک لیمون صورتی پاستیلی
    سرویس پلاستیک لیمون سفید
    سرویس پلاستیک لیمون سبز پاستیلی
    سرویس پلاستیک لیمون صورتی
    سرویس پلاستیک لیمون رنگ لیمویی
    سرویس پلاستیک لیمون رنگ آبی تیفانی
    سرویس پلاستیک لیمون رنگ کرم کاراملی
    سرویس پلاستیک لیمون رنگ کالباسی
    سرویس پلاستیک لیمون رنگ یاسی
    سرویس پلاستیک لیمون رنگ بنفش پاستیلی
    سرویس پلاستیک لیمون رنگ لیمویی پاستیلی و سرویس پلاستیک لیمون وانیلی

    چگونه سرویس پلاستیک  با کیفیت انتخاب کنید:
    برای اینکه پلاستیک نو و با کیفیتی داشته باشید بهتر است قبل از خرید، آن را بو کنید. اگر بوی بدی داشت، بدانید در ساختار آن پلاستیک کهنه استفاده شده است. استفاده از ظروفی که با این پلاستیک ساخته شده اند هم برای سلامتی مضر است و هم معمولا از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

    ظروف پلاستیکی که خیلی نازک هستند و داخل آنها رگه های مختلف به چشم می خورد، برای جهیزیه مناسب نیستند. در انتخاب ظروف دقت کنید که حتما از پلاستیک ضخیم ساخته شده باشند. ظروف پلاستیکی یک دست و محکم که می شوندمیتوان  سال ها از آن استفاده کرد و مطمئن بود که مشکلی پیش نخواهد آمد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.