×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

کرکره برقی اتوماتیک - آشنایی با انواع کرکره برقی و تعمیر آن - انواع کرکره برقی

کرکره برقی

در دنیای ناامن این روزها که هر لحظه اتفاقات ناخوشایند در انتظار انسان است استفاده از وسایل و تجهیزاتی که ضریب ایمنی اماکن اداری و تجاری را افزایش دهند بسیار مهم تلقی می‌شود. با گذشت زمان طیف گسترده‌ای از انواع درب مطابق با فناوری‌های مدرن وارد بازار شده‌اند که کرکره برقی یکی از آنهاست.

اگر امنیت برای شما مهم می باشد قطعا کرکره برقی  میتواند انتخاب درستی باشد. کرکره رول آپ در مقابل دزدی و سرقت بسیار مقاوم هستند. البته باید در نظر داشت که نوع تیغه و ریلی که شما انتخاب می کنید در میزان مقاومت کرکره برقی متفاوت خواهد بود.

همانطور که از نام گذاری آن برمی‌آید برای باز و بسته کردن این نوع کرکره دیگر نیازی به استفاده از نیروی فیزیکی نخواهد بود و با استفاده از یک ریموت کنترل می‌توان آن را جابه جا کرد. با به کارگیری این وسیله دیگر نگران امنیت منزل و محل کار خود نخواهید بود. کرکره برقی یا اتوماتیک در انواع مختلف به بازار عرضه می‌گردد که عبارتند از:

کرکره پارکینگی؛ برای رفع کمبود فضا در پارکینگ و ایجاد فضای بیشتر جهت پارک خودرو از این نوع کرکره استفاده می‌کنند تا علاوه بر برقراری امنیت در مصرف انرژی نیز صرفه جویی نمایند.

کرکره صنعتی؛ در انبارها، کارخانجات و سوله‌های بزرگ جهت باز و بسته کردن درب از کرکره برقی استفاده می‌شود که این مدل از کرکره به علت زیاد بودن عرض ورودی و بزرگی فضا باید یک موتور قوی داشته باشد.

کرکره ضد حریق؛ این نوع از کرکره اتوماتیک با هدف حفاظت از محل کار و ممانعت از وقوع برخی حوادث طراحی و تولید می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این مدل از کرکره برقی جلوگیری از سرایت آتش به نواحی اطراف است.

کرکره پنجره ای؛ همانطور که از نام آن مشخص است جهت برقراری امنیت در ساختمان بر روی پنجره نصب می‌گردد. این کرکره‌ها فضای کمی را اشغال کرده، به راحتی باز و بسته شده و از ورود سارقان به ساختمان جلوگیری می‌کنند.

کرکره شفاف؛ در اماکنی نظیر بانک‌ها و صرافی‌ها از کرکره پلی کربنات یا شفاف استفاده می‌گردد. این کرکره برقی بیشترین ضریب ایمنی و استحکام را دارد به همین دلیل برای اماکنی که نیاز به برقراری چندین برابر امنیت است از آن استفاده می‌نمایند.

 کرکره فروشگاهی؛ نوع مدرن از کرکره‌های قدیمی که بصورت کاملاَ اتوماتیک و با فشار یک دکمه بالا و پایین می‌رود و امنیت را در فروشگاه یا مغازه برقرار خواهد کرد.

شرکت‌های بسیاری اقدام به عرضه یا تولید انواع کرکره اتوماتیک نموده‌اند که برخی از آنها به علت صداقت در عملکرد موفق بوده و توانسته‌اند مشتریان بسیاری را به خود جلب نمایند. شرکت آتی در با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه تولید، واردات و فروش انواع کرکره اتوماتیک توانسته با خیالی آسوده در جهت رضایت خاطر مشتریان گام بردارد. گروه صنعتی آتی در، در هریک از انواع کرکره اتوماتیک که بطور خلاصه به آن پرداختیم چندین پروژه را به مشتریان ارائه کرده است که به سبب تعهد در تحویل کامل و بی عیب و نقص محصولات و خدمات در میان رقبا پیشتاز بوده و رضایت خاطر بسیاری را به همراه داشته است.

درب کرکره ای از جمله محصولات پرفروش است که به عنوان درب اصلی پارکینگ نصب می‌شود و شما برای باز و بسته کردن آن نیاز نیست پیاده شوید. در کرکره پارکینگی بهترین مکان برای قرار دادن باکس موتور محیط داخلی پارکینگ است؛ همچنین اگر با محدودیت فضا مواجه هستید باید موتور را همراه با محافظ یا پوشش نصب کنید تا از باد و باران در امان باشد.

مهم‌ترین قسمت یک کرکره برقی تیغه آن است که علاوه بر افزایش ایمنی در زیبایی ظاهری این نوع درب نیز اثرگذار خواهد بود. تیغه کرکره در جنس گالوانیزه، آلومینیوم و فولاد در بازار موجود هستند که انتخاب آن مستقیماَ بر روی حرکت روان کرکره اثر دارد.

شرکت آتی در با بهره گیری از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا در جهت آموزش نیروی متخصص و کارآمد گام برداشته و در این راه موفقیت‌های بسیاری را کسب نموده است. از ابتدای شروع پروژه تا انتها کارشناسان ما با شما همراه خواهند بود و بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد.

روند کاری در آتی در بدین صورت است که شما از طریق مشاوره با کارشناسان دست به انتخاب کرکره برای محل موردنظر خواهید زد و اگر لازم باشد افراد ما در محل حاضر شده و بررسی‌های محیطی برای انتخاب نوع کرکره، نوع موتور و شیوه نصب و راه اندازی آن را انجام می‌دهند. پس از ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی آتی در مدت زمان لازم برای حضور کارشناسان جهت نصب کرکره اتوماتیک به شما اعلام می‌گردد. در زمان نصب کرکره برقی متخصصین آتی در اطلاعات لازم و ضروری را در رابطه با شیوه استفاده در اختیار شما می‌گذارند و از شما عزیزان می‌خواهند که در صورت بروز مشکل از تماس با تعمیرکاران محلی خودداری نموده و از تکنسین‌های مجرب آتی در بخواهید برای حل مشکل در محل حاضر شوند.

با گذشت زمان و استفاده مداوم از کرکره برقی امکان خرابی یا از کار افتادن آن وجود دارد. به همین علت افراد متخصص در محل حاضر شده و اختلال در عملکرد کرکره برقی را بررسی می‌کنند تا علت بروز مشکل را پیدا کنند. بنابراین، نگران نباشید زیرا تکنسین‌های مجرب آتی در علاوه بر نصب و راه اندازی انواع کرکره اتوماتیک، در صورت درخواست مشتری برای تعمیر کرکره برقی، رگلاژ کرکره برقی، تعویض و تعمیر یراق آلات کرکره در محل حاضر شده و امور تخصصی لازم را به انجام می رسانند.

در حقیقت همانطور که اشاره کردیم اولین و مهم ترین عاملی که افراد را به استفاده از کرکره اتوماتیک ترغیب می‌کند، برقراری امنیت در محیط است. بنابراین، خالی از لطف نیست اگر بگوییم که مهم‌ترین مزیت این کرکره‌ها افزایش ضریب ایمنی ساختمان است و حفاظت از جان و مال افراد است.

از دیگر ویژگی‌های مهم که سبب به کارگیری این نوع از کرکره می‌گردد عدم ایجاد آلودگی صوتی است؛ همچنین کرکره برقی از ورود صدای بیرون به داخل جلوگیری کرده و آرامش را مهمان خانه شما می‌کند.

کرکره‌های برقی کاملاَ عایق سرما بوده و از هدر رفت انرژی جلوگیری خواهند کرد. به همین علت متخصصین ما به افرادی که با کمبود فضا مواجه هستند استفاده از این مدل کرکره را برای پارکینگ توصیه می‌کنند.

سهولت در بالا و پایین رفتن کرکره و عدم نیاز به نیروی فیزیکی از دیگر عواملی‌ست که روز به روز بر تعداد سفارشات این محصول می‌افزاید.

شرکت آتی دُر یکی از برجسته ترین شرکت های فعال در حوزه ی دربهای  کرکره ای می باشد. برای خرید قطعات و کرکره می توانید با بخش فروش آتی دُر تماس بگیرید. در صورتی که نیاز به تعمیر و یا تعویض باشد ، تیم متخصص آتی دُر نیز در کمترین زمان ممکن در خدمت گذاری حاضر خواهند بود.

بدون شک هریک از انواع کرکره برقی برای یک مکان خاص مناسب بوده و نمی‌توان یکی را جایگزین دیگری کرد. عموم افراد یک جامعه از نحوه عملکرد و کاربری این وسایل آگاهی ندارند و ممکن است در حین سفارش دچار اشتباه شوند. به همین علت توصیه می‌گردد که قبل از سفارش کرکره اتوماتیک با افراد خبره در آتی در مشورت نموده تا خریدی آسان و مطمئن داشته باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.