پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری ۲۲۳ برنامه عمرانی ،خدماتی،اجتماعی وفرهنگی به مناسبت هفته بسیج در رودسر
    29 آبان 1399 - 14:51
    شناسه : 177740
    0

    فرمانده سپاه ناحیه رودسر از برگزاری ۲۲۳ برنامه عمرانی، خدماتی ،اجتماعی و فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه های هفته بسیج با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان برگزار می شود. …

    پ
    پ

    پاسدار اسماعیل حسنی - برگزاری ۲۲۳ برنامه عمرانی ،خدماتی،اجتماعی وفرهنگی به مناسبت هفته بسیج در رودسر - رودسر

    سرهنگ پاسدار اسماعیل حسنی در نشست با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج این شجره طیبه را حضرت امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورد و هر چه بیشتر از عمر با برکت این شجره طیبه می گذرد بیشتر از ثمرات آن بهره مند می شویم.

    وی با بیان اینکه دوراندیشی امام (ره) باعث شد که از موهبت الهی بسیج در ایام جنگ بهره مند شویم، افزود: همه اقشار مختلف بسیج در ایام دفاع مقدس جانانه وارد میدان شدند و از سرزمین و کیان کشور دفاع کردند.

    فرمانده سپاه ناحیه رودسر با بیان اینکه بسیج در همه عرصه های امنیتی،نظامی ،فرهنگی و سازندگی در بحث رسانه، فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی که حرفی برای گفتن داشت وارد شد، تصریح کرد: بسیج به عنوان کلید طلایی و حلال بسیاری از مشکلات کشور در تمام سختی ها و عرصه های مختلف به عنوان یک عضو پیشگام انقلاب اسلامی و اثرگذار ورود کرد.

    حسنی « بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین» را شعار محوری هفته بسیج امسال اعلام کرد و افزود: این شعار باید در حمایت و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه سرلوحه کار همه بسیجیان قرار گیرد.

    وی از افتتاح چهار واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان در بخش های مختلف شهرستان رودسر خبر داد و گفت:تجلیل از ۵۱ نفر از حافظان قرآنی در راستای ترویج حفظ قرآن انجام می شود.

    وی واکسیناسیون دام و طیور با کمک جهاد کشاورزی و دامپزشکی،مشاوره حقوقی رایگان قبل از خطبه های نماز جمعه، اهدای بسته های معیشتی ،احداث پایگاه مقاومت ،برپایی ایستگاه سلامت با همکاری شبکه بهداشت،نشست های بصیرتی و گردهمایی بسیجیان و غیره را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان رودسر اعلام کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.