جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟
    02 آذر 1399 - 16:58
    شناسه : 177883
    0

    شاید برایتان سوال شده باشد آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ بسیار مهم است بیماران چند مورد اساسی کاشت مو را درک کنند

    پ
    پ

    Different Techniques of Hair Transplantation | Hair Transplant Clinic in Turkey

    شاید برایتان سوال شده باشد آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ بسیار مهم است بیماران چند مورد اساسی کاشت مو را درک کنند تا انتظارات در خصوص درمان واقع‌ بینانه باقی بماند. وقتی به کاشت مو به روش دائمی  فکر می‌کنید ممکن است موهای حالت‌دار قابل توجه سال‌های گذشته را تصور کنید.  کاشت مو دائمی بعضا (ترمیم مو) نیز نامیده می‌شود. روشی بدون بیهوشی است که با استفاده از فناوری میکرو پیوند می‌توانید “فولیکول‌های – Follicles” موی خود را به سایر قسمت‌های کم پشت پیوند می‌دهید. آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ نتایج کاشت مو  به طور واظح طولانی مدت است و به صورت دائمی در نظر گرفته می‌شود. این بهبود یک روند زمان‌بر است به همین دلیل افراد قبل از نازکی موی سر و طاسی اقدام به کاشت می‌کنند.

    بعد از پیوند و اهدا مو مدتی زمان برده تا پوست شما بهبود یابد، در حقیقت ریزش برخی از مو‌های شما در سه ماه اول طبیعی است. درمان کامل کاشت مو دائمی ممکن است بین 6 ماه الی 1 سال طول یابد اما پس از تکمیل روند درمان، موهای پیوندی شروع به رشد می‌کنند و این موها با افزایش سن به رشد طبیعی خود ادامه می‌دهند. آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ رشد موهای اهدایی شما دائمی است، راهی برای بازگشت آنها به موقعیت قبلی وجود ندارد. ممکن است پس از زمان طولانی، به تدریج، سر مانند گذشته تولید مو را متوقف کند.

    آیا نتایج کاشت مو دائمی است ؟

    کاشت مو دائمی را می‌توانید در مرحله اولیه ریزش مو هنگامی که موها تازه شروع به نازک شدن می‌کنند تا در آخرین مرحله هنگامی که طاسی آشکار شده است، انجام دهید. الگوی ریزش مو یکی از با اهمیت‌ترین موارد است که قبل از عمل جراحی حتما باید ایجاد شده باشد. آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ قبل از کاشت مو دائمی، برای درمان مردان جوان که زیر سن حدودی 25 سال هستند درمان‌های پزشکی پیشنهاد می‌شود که برای این دسته از افراد پاسخ‌دهی مثبت بیشتر از 80درصد داشته است.

    کاشت مو دائمی یکی از موثرترین روش‌ها برای درمان دائمی طاسی سر با الگوی مردانه است، همچنین در درمان ریزش‌مو ژنتیکی برخی از بانوان، نتایج بسیار خوبی حاصل شده و مواردی خاص مانند: (جراحی، زخم، تصادفات، سوختگی، کاشت) مو درمان‌گر بوده است.

    جراحی فلپ روشی است که یک قسمت از پوست سر به طور کامل برداشته شده و به قسمت طاسی سر منتقل می‌گردد. این یک جراحی نسبتاً غیرمعمول است زیرا حساسیت بالایی دارد و فقط توسط چند جراح در دنیا انجام می‌شود. در روش فلپ خطراتی وجود دارد که ریسک این جراحی را افزایش می‌دهد، امکان جهت دهی نامناسب مو، باعث از بین رفتن بقای جزئی یا حتی بقای کامل مو هم می‌شود. این نوع جراحی در اکثر کلینیک‌ها انجام نمی‌شود و پیشنهاد می‌کنیم به دنبال چنین روشی نباشید و از روش کاشت مو دائمی استفاده کنید.

     

    چه زمانی با پزشک صحبت کنیم؟

    اگر یه ریزش مو خود آگاه شدید، به مطب یک پزشک بروید. شرایط پزشکی و داروهایی وجود دارند که ممکن است با عارضه جانبی ریزش مو همراه باشد و لازم است قبل از اقدام به کاشت مو دائمی عوامل بیرونی آن را درک کنید. کلینیک کاشت مو همواره در تلاش است که خدمات زیبایی را با فناوری مدرن با بالاترین کیفیت به مخاطبان ارائه دهد، همچنین با گردآوری پرسنل مجرب و پزشک متخصص پوست مو سعی بر افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان را دارد. کلینیک رونیا تمامی خدمات زیبایی: کاشت مو به تمامی روش‌ها، کاشت ابرو، تقویت و مزوتراپی مو را کاملا زیر نظر وزارت بهداشت ارائه می‌دهد که همین موضوع سبب شده است که انتخاب اول هنرمندان و ورزشکاران معروف ایرانی باشد.

    هنگامی که با یک جراح جلسه مشاوره دارید، آنها طبق الگوی ریزش فعلی شما خواهند گفت، به چند پیوند نیاز دارید تا کاشت مو دائمی داشته باشید. آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ اینکه در آینده چه ظاهری دارید و دائمی بودن کاشت بستگی به میزان تراکم مو‌های اهدا کننده شما دارد هرچه تراکم شما بیشتر باشد، واحدهای فولیکولی معمولاً دارای چندین تار مو هستند و هرچه تراکم کمتری داشته باشید واحدهای فولیکولی شما غالباً فقط حاوی یک مو است. اگر سر سست داشته باشید می‌توان نوار اهدا کننده بزرگتری را برداشت ولی با پوست‌سر تنگ، میزان مو اهدایی کمتری خواهید داشت. یک بیمار می‌تواند با ماساژ پوست‌‌سر میزان سستی را افزایش دهد، جراحان در هنگام مشاوره در رابطه با این موضوع شما را راهنمایی می‌کنند.

    کاشت مو با لیزر، با موفقیت همراه بوده است، اما آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ تا به امروز نتایج حاصل از لیزر نشان داده است، کاشت مو دائمی بدون لیزر و با روش سنتی بهتر عمل می‌کند، استفاده از لیزر “HRBR” را در حال حاضر جراحان تایید نمی‌کنند. و همچنین ماهم این روش را توصیه نمی‌کنیم.

    Hair Transplant in Iran | Affordable Hair Transplant Cost | TebMedTourism

    آیا قبل از جراحی و کاشت مو‌ نیاز به آزمایش می باشد ؟

    در مورد بیماران خانم اگر علت ریزش مو ناشناخته است توصیه ما به شما، به متخصص پوست و مو مراجعه کرده و علت اصلی را بررسی نمایید تا بتوانید نتایج کاشت مو را دائمی کنید. هنگامی که آلوپسی آندروژنتیک تشخیص داده و جراحی کاشت مو توصیه شد می‌توانید پیوند را انجام دهید و آزمایش دیگری لازم نیست. با این حال برای همه بیماران توصیه می‌شود قبل از عمل، نوار قلب انجام دهند که یکی از استانداردهای عمل است.

    کاشت مو به روش FIT بر این اصل کار می‌کند که همه موهای ما از ژن طاسی و الگوی مردانه رنج می‌برد. MPB یک بیماری ژنتیکی ریزش مو است که اکثر مردان در طول زندگی خود تا حدودی دچار ریزش مو می‌شوند. الگوهای ریزش متفاوت از یکدیگر هستند همچنین تفاوت در نوار اهدایی مو هم وجود دارد زیرا هرشخصی الگوی مخصوص به خود را دارد. آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ درک این که چه مو‌هایی خوب است که نتایج دائمی داشته باشد و چه موهایی ممکن است پس از چند سال به طور زیادی ریخته شود مهم است. تراشیدن مو باعث می‌شود تا پایه‌های مو به طور گسترده‌ای افزایش یابد و خطر آسیب به فولیکول‌های مو هم کاهش پیدا کند تا نتایج کاشت مو دائمی شود.

    برداشت بیش از حد موها برای پیوند و کاشت دائمی تاثیر دارد؟

    پروتکل برداشت مو، در هنگام کاشت، یک امر بسیار حیاتی است. از آنجایی که اندازه و سطح سر تغییری نمی‌کند، هرچه موهای زائد بیشتر شوند، تراکم موهای باقیمانده کمتر و ضخامت پوشش مو کاهش می‌یابد. آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ این امر حتما باید مدیریت شود تا در آینده مشکل‌ساز نباشد تا بتوانید کاشت مو دائمی داشته باشید.

    این برنامه ریزی برای کاشت مو دائمی مانند عملیاتی حساس می‌باشد، هر پیوند یک رویه جزئی ظریف دارد، ممکن است یک تکنیک کوچک کل نتیجه را تغییر دهد اما بیشترین موردی که اهمیت دارد نحوه انجام است. بنابراین درک اهمیت انتخاب پزشک بسیار مهم است هرگز تحت تاثیر موقیت مکانی، قیمت، یا مشتریان زیاد قرارنگیرید.

    اگر بخواهیم در یک کلمه پاسخ داده باشیم، جواب شما “منفی” است. آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ تمام روش‌های کاشت مو با نتایج دائمی دارند و باعث می‌شوند که موهای شما به اطراف حرکت کند، تا ظاهر شما بهتر دیده شود، اما حتی یک مو هم به شما اضافه نمی‌کند. با این حال اگر به درستی و بر روی فرد مناسب انجام گردد می‌تواند باعث بهبود بسیار چشم‌گیر در ظاهر شخص شود.

    چرا کاشت مو کارساز است؟

    حتی در شدید‌ترین الگو‌های طاسی ناحیه دائمی مو در کنارسر و پشت‌سر وجود دارد این قسمت تحت تاثیر روند ریزش قرار ‌نمی‌گیرد. پس از برداشت مو از آن نواحی هنگامی که در قسمت طاسی قرارگرفته است، همانگونه که برنامه ریزی شده رشد کرده و به طور طبیعی تا پایان عمر رفتار می‌کند.

    جراحی کاشت مو برای چه کسی مناسب است؟

    اکثر مردانی که دچار کم‌پشتی یا طاسی قابل توجهی از مو هستند و میخواهند نتایج کاشت مو دائمی داشته باشند و از سلامت عمومی خوبی برخوردارند می‌توانند برای جراحی اقدام کنند. آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ با برسی دقیق‌تر یک جلسه مشاوره با یکی از جراحان ترتیب دهید، طی مشاوره جراح تراکم اهدا کننده و میزان شلی پوست سر شما را ارزیابی می‌کند همچنین الگوی ریزش شما را مشخص کرده و ویژگی فردی مو‌های شما مانند: رنگ، ضخامت و موج را در نظر می‌گیرد با جمع‌بندی این موارد یک روش طراحی و تهیه می‌کند تا ترمیم موفقیت آمیز داشته باشد تا نتیجه دائمی داشته باشید.

    انواع رویه ها برای داشتن نتایج کاشت مو دائمی

    آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟ درحال حاضر دو روش پیوند دائمی انجام می‌شود.

    • روش اول (پیوند فولیکول‌ها): در این روش موهای اهدا کننده را به صورت نواری رداشته و به قسمت کم‌پشت و طاس جمجمه انتقال داده می‌شود.
    • روش دوم (استخراج فولیکول‌ها): در این روش با ایجاد سوراخ‌هایی کوچک برای پیوند موها از سراسر منطقه سر به قسمت‌های کم‌پشت یا طاس منتقل می‌گردد. هر دو نوع روش‌ کشات مو دائمی در نظر گرفته می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.