×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

ترامپ و بایدن - ۱۰۰درصد انتخابات متقلبانه بوده است/ امکان ندارد بایدن ۸۰میلیون رأی آورده باشد -

به گزارش تسنیم؛ دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری در اعتراض به نتایج اعلام‌شده از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از عبور آرای جو بایدن از مرز ۸۰ میلیون رأی حکایت دارد، تأکید کرد که چنین چیزی به هیچ وجه ممکن نیست.

دونالد ترامپ در ادامه اعتراضات خود به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «همین حالا جدول آرای انتخابات را نگاه می‌کردم، به هیچ وجه امکان ندارد که جو بایدن ۸۰ میلیون رأی آورده باشد!! ۱۰۰درصد این یک انتخابات متقلبانه بوده است.»

بر اساس آخرین نتایج اعلام‌شده از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جو بایدن نامزد حزب دموکرات تاکنون بیش از ۸۰ میلیون رأی کسب کرده است، در حالی که تعداد آرای دونالد ترامپ حدود ۷۴ میلیون رأی است.

در حالی که رسانه‌های جریان اصلی آمریکا جو بایدن را پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده‌اند، دونالد ترامپ با تأکید بر اینکه در برخی ایالت‌ها موارد متعددی از تقلب و تخلف در روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا اتفاق افتاده است، تاکنون از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیام‌های متعدد در توئیتر و فیس‌بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

طی چند روز گذشته فیس‌بوک و توئیتر بارها اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر بروز تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با درج برچسب‌هایی مانند «بی‌اساس» یا «اطلاعات نادرست» عملاً سانسور کرده‌اند و همین مسئله خشم دونالد ترامپ و هواداران دوآتشه وی را برانگیخته است.

دونالد ترامپ اگرچه به‌خاطر آنچه «مصالح کشور» خوانده است به اداره خدمات عمومی آمریکا اجازه داده که روند انتقال قدرت به جو بایدن را پیش ببرد، اما وی در عین حال تأکید کرده است که آغاز این روند به‌معنای پذیرش نتیجه انتخابات نیست و نتیجه نهایی انتخابات تنها پس از رسیدگی به شکایات مطرح‌شده از سوی ستاد انتخاباتی او و صرفاً توسط مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.