×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سردار عزیزاله ملکی - برخورد با پدیده سگ گردانی در گیلان تشدید می شود - در گیلان

سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در مراسمی در رشت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جریان جزئیات اقدامات پلیس در سطح کشور هستند اظهار داشت: هیچ چیزی از چشمان ایشان پوشیده نیست و همواره از نظرات و انتقادات ایشان بهره می‌بریم.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به عملکرد خود در چند ماه اخیر در حوزه امنیت اجتماعی گفت: پس از بیانات آیت‌الله فلاحتی درباره سگ‌گردانی، هزار و ۳۲۸ مورد افزایش برخورد با این معضل داشتیم و علاوه بر این در حوزه انهدام باندهای فساد ۱۳ درصد و در حوزه توقیف خودرو نیز بیش از ۹۹ درصد رشد داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی همواره از پیشتازان عرصه امنیت اجتماعی بوده است تصریح کرد: در این حوزه بسیار کار کردیم و به ماموران خود آموزش داده‌ایم و هم اکنون در هر میدانی وارد عمل شده و فعالیت می‌کنیم.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه هیچکس به اندازه پلیس در حوزه امنیت اجتماعی کار نکرده است و ما در این راه آبروی خود را هم وسط گذاشته‌ایم گفت: در حوزه آموزش موارد امنیت اجتماعی تخصص داریم و با تمام توان کار می‌کنیم.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه باید اقدامات خود را به گونه‌ای انجام دهیم تا وجهه استان ما حزب‌اللهی شود عنوان کرد: خودروهای گشت ما در ورودی‌های استان گیلان با هنجار شکنی‌هایی مانند کشف حجاب در خودرو نیز برخورد می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج خواهران و تشکیل اتاق فکر و ارائه گزارش سه ماهه درباره توافقنامه مذکور بیان کرد: بررسی نقاط ضعف و استفاده از نقطه نظرات نماینده ولی فقیه در گیلان جهت اجرای بهتر توافقنامه موثر است.

مصادیق نیازمند تعامل بین پلیس و آمران به معروف، نحوه مواجهه پلیس با مردم، آموزش متقابل بین ستاد امر به معروف و پلیس و اقدامات مشترک در حوزه پژوهشی از عناوین این توافقنامه است.

تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.