×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo 2020 12 08 11 36 07 - معرفی ورق استیل 420 - فروش ورق استیل

ورق استیل ۴۲۰ که در استاندارد DIN  آلمان با نام فولاد ۱.۴۰۲۱ شناخته می شود ، جزء ورق های استیل بگیر فولاد های مارتنزیتی مقاوم در برابر خوردگی و دما می باشد و فروش ورق استیل در این گرید زیاد می باشد. گرید ۴۲۰ یک استیل ضد زنگ می باشد که در تمام شرایط مغناطیسی است.این  ورق استیل  با توجه به استاندارد های  AMS و  ASTM آنالیز می شوند. ورق استیل ۴۲۰ مقاومت خوبی در هوا و آب ، اسید آلی، روغن خام، بنزین و  مانند این محیط ها از خود نشان می دهد. ورق استیل ۴۲۰ نوع اصلاح شده استیل ۴۱۰ است که برای افزایش سختی حاوی کربن بیشتری است و می تواند بوسیله عملیات حرارتی سخت شود و نسبت به استیل ۴۱۰ از استحکام و مقاومت در برابر پوسیدگی بیشتری برخوردار است .

ورق استیل ۴۲۰ فلزی ناخالص است که با استفاده از کربن و آهن ساخته شده است و دارای استحکام و مقاومت حرارتی بالایی می باشد.  ورق استیل ۴۲۰  یکی از اصلی ترین فلزات ساخته شده از آهن عنوان نمود که دارای طول عمر و استحکام بالا می باشد. ورق استیل ۴۲۰، آلیاژی با کربن بالا با حداقل ۱۲ درصد کروم می باشد. ورق استیل ۴۲۰ می تواند از طریق عملیات حرارتی سخت گردد. ورق استیل ۴۲۰ در حالت آنیل انعطاف پذیر بوده و در هنگام پولیش مقاومت در برابر خوردگی خوبی دارد. ورق استیل ۴۲۰ بالاترین میزان سختی را در بین کلیه ورق های استیل با ۱۲ درصد کروم دارد. فرض کروم با تشکیل یک لایه اکسید سطحی که لایه های زیرین را از خوردگی محافظت می کند سطح آهن را رویین می سازد برای ایجاد این لایه محافظ سطح ورق زنگ نزن باید در تماس با عوامل اکسید کننده باشد

ورق استیل مارتنزیتی از جمله آلیاژهایی است که دارای سختی و کربن بالایی می باشد. شرایط عملکرد ورق استیل ۴۲۰ تحت تأثیر از بین رفتن استحکام مواد در دماهای بالا و کاهش شکل پذیری در دماهای پایین می باشد. ورق های استیل مشابهی از ورق استیل ۴۲۰ وجود دارد که آنها نیز ماتنزیتی می باشند، با درصدی از ترکیبات وانادیم، گوگرد و مولیبدن در ساختارشان که تحت عنوان آلیاژ ۴۴۰ شناخته می شوند. گرید غیر استاندارد C420 نیز دارای کربنی به مراتب بیشتر از ورق استیل ۴۲۰ می باشد.

این  گرید از استنلس استیل ها در شرایط عملیات حرارتی نیز بیشترین مقاومت در برابر خوردگی خود را حفظ می کند زیرا حاوی حداقل ۱۲ درصد کروم است که به ۴۲۰ خواص مقاومت در برابر خوردگی کافی می دهد. مانند  ورق استیل ۴۱۰، آلیاژ ۴۲۰ نیز باید در شرایط کار سختی تحت تنش استفاده گردد تا حداکثر مقاومت را در برابر خوردگی از خود نشان دهد. استفاده از ورق استیل ۴۲۰ تحت شرایط آنیل به علت کاهش ویژگی ها خوردگی توصیه نمی شود. مقاومت به خوردگی این فولاد در مقایسه با فولادهای زنگ نزن آستنیتی پایین تر است، اما خواص مکانیکی بالاتری دارد.

جوش پذیری ورق استیل ۴۲۰

ورق استیل مارتنزیتی به دلیل سخت شدن، قابلیت جوش کمی دارند. برای جلوگیری از ترک سرد، عملیات پیش گرم نیاز است. همچنین عملیات حرارتی بعد از جوشکاری برای رسیدن به ویژگی ها مورد نظر باید انجام شود. البته در مقایسه با آلیاژ ۴۱۰، جوش پذیری ورق استیل ۴۲۰  محدودتر است. تفاوت عمده، محتوای کربن بیشتر آن است که هر دو عملیات پیش گرم و حرارتی بعد از جوشکاری را لازم دارد.

کاربرد های استیل ۴۲۰

ورق استیل ۴۲۰ دارای کاربرد های صعتی و ساختمانی بوده و برای ساخته بسیاری از وسایل استفاده می شود. در کاربردهایی که نیازمند مقاومت خوب در برابر و سختی بالا هستیم، این آلیاژ گزینه مناسبی است. این آلیاژ معمولاً در کاربردهای در دماهای بالاتر از ۴۲۷ درجه استفاده نمی شوند. به این علت که در دمای مذکور آلیاژ به شدت نرم شده و خواص ضد خوردگی خود را از دست می دهد.

کاربردهای رایج استیل ۴۲۰ عبارتند از:

  • تولید بوشینگ، ابزارهای دندانپزشکی و جراحی
  • تولید قطعات پمپ
  • اجزای شیرآلات و شفت
  • تولید ابزار و تیغه های برشی
  • تولید کارد و چنگال
  • تولید چرخ دنده
  • صنعت خودرو
  • تولید تجهیزات هیدرولیک

فروش ورق استیل ۴۲۰

فروش ورق استیل بگیر ۴۲۰ در ضخامت‎های گوناگون به صورت شیت و رول انجام می‌ شود. عمده مقاطع موجود در بازار که از جنس استیل ۴۲۰ هستند محصولات وارداتی بوده. قیمت ورق استیل بگیر ۴۲۰ به دلیل عناصر آلیاژی کمتر، ارزان تر از استیل های گرید ۳۰۰ مثل ۳۰۴ و ۳۱۶ می‌باشد. با توجه به ویژگی های شاخص این گرید از ورق استیل ، مجموعه های فراوانی به عنوان مصرف کننده این ماده  دنبال تهیه آن هستند.

قیمت ورق استیل ۴۲۰

 وزن ، رول یا شیت بودن، ابعاد و ضخامت این ورق ها مهمترین عواملی هستند که در قیمت ورق استیل ۴۲۰ تأثیرگذارند. یکی از فاکتورهای تعیین کننده در قیمت، آنالیز یا همان ترکیب شیمیایی می باشد. با توجه به اینکه ورق ها بگیر کروم کمتری نسبت به محصولات نگیر دارند و فاقد نیکل می باشند به همین علت قیمت ورق استیل ۴۲۰ کمتر از ورق های استیل نگیر مانند ۳۰۴ و ۳۱۶ می باشد. ورق استیل بگیر ۴۲۰ قیمت آن بر اساس ضخامت و تولید کننده آن متفاوت می باشد.  شرکت بازرگانی استیل خانی با داشتن سال ها سابقه در زمینه واردات و عرضه ورق استیل و با تکیه بر دانش تیم متخصص ، توانسته است تا نیازهای مشتریان خود را به عنوان بنیادی ترین عامل فروش در هر کسب و کاری شناسایی کرده، مشاوره ای تخصصی ارائه دهد و نهایتاً با ارائه محصولی باکیفیت حس رضایت را در مشتریان ایجاد نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.