جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان
    26 آذر 1399 - 0:01
    شناسه : 178638
    0

    معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال جاری نسبت به مشابه هشت ماهه سال گذشته شاهد کاهش طلاق های توافقی و غیر توافقی در استان گیلان هستیم.

    پ
    پ

    - کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان - در گیلان

    به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا؛ احمد آقایی با بیان اینکه براساس آمارهای موجود شرایط کرونایی باعث کاهش آسیب ها در گیلان شده است، اظهار کرد: در بسیاری از جرائم شاهد کاهش هستیم.

    وی از کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال جاری نسبت به مشابه هشت ماهه سال گذشته شاهد کاهش طلاق های توافقی و غیر توافقی در استان گیلان هستیم.

    معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و در حالی که بسیاری تصور داشتند به دلیل در خانه ماندن آستانه تحمل ها پایین خواهد آمد و شاهد افزایش پرونده های طلاق خواهیم بود؛ اما عکس این موضوع اتفاق افتاد و کاهش این آمار بسیار برای ما خوشایند است.

    آقایی همچنین از کاهش هشت درصدی استان گیلان در ضرب و جرح عمدی طی هشت ماه گدشته سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: براساس آمارها شاهد کاهش ۱۱ درصدی خشونت در استان گیلان هستیم.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع براساس آمارها شاهد کاهش چهار درصدی کل جرائم در استان هستیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.