جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارائه بسته حمایتی برای ۶٠ میلیون ایرانی + واریز ماهانه 300 هزارتومان
    26 آذر 1399 - 11:36
    شناسه : 178655
    0

    انصاری، نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی خبر از ارائه بسته حمایتی ویژه کرونا برای ۶٠ میلیون ایرانی داد که به طور ماهیانه افراد دارای مشکلات مالی می توانند از ۶۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دریافت کنند.

    پ
    پ

    دریافت و پرداخت حقوق - ارائه بسته حمایتی برای ۶٠ میلیون ایرانی + واریز ماهانه 300 هزارتومان - واریز

    مجید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در خصوص طرح‌های حمایتی مجلس از اقشار بی بضاعت و کم بضاعت مالی بیان کرد: از جمله رویکردهایی که مجلس در راستای افزایش سرانه درآمد افراد جامعه داشته است توجه به طرح‌های اقتصادی بوده و در این راستا نیز تلاش کرده تا معیشت و اقتصاد مردم مورد حمایت واقع شود.

    وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و افزایش هم گیری این بیماری در جامعه طرح تحت پوشش قرار دادن ۶۰ میلیون نفر از افراد جامعه در مجلس مطرح شده است.

    انصاری در خصوص این طرح متذکر شد: در این طرح مقرر شده تا ۲۰ میلیون نفر از افرادی که دارای مشکلات مالی هستند ماهانه طی شش ماه ۶۰۰ هزار تومان از دولت دریافتی داشته باشند این در حالیست که ۴۰ میلیون نفر نیز ماهانه ۳۰۰ هزار تومان از طریق دولت به آنها پرداخت خواهد شد.

    نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از طرح‌هایی که مورد موافقت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی واقع شده طرح خرید تضمینی محصولات کشاورزی است که این طرح نیز مورد حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی واقع شد.

    انصاری ادامه داد: در راستای بهبود مسیرهای روستایی نیز مقرر شده تا با ارائه قیر رایگان زمینه بهبود مسیرهای روستایی در کشور فراهم گردد این در حالی است که با ارائه مسکن و تسهیلات ارزان قیمت برای ساخت مسکن در تلاش هستیم تا قیمت مسکن را در نقاط مختلف کشور کاهش دهیم.

    وی طرح دریافت مالیات از منازل مسکونی خالی را نیز از جمله طرح‌های برشمرد که می‌تواند عاملی برای کاهش قیمت مسکن باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.