×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مجرم پسر پشیمان - پسر عموی شیطان صفت در شیراز رسوا شد - پسر عمو

به گزارش رکنا، سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس درتشریح این پرونده قضایی به خبرنگار ما گفت: در پی مراجعه جوانی به پلیس فتا مبنی بر ساخت حساب کاربری جعلی به نام وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و درج شماره وی درصفحه مورد نظر، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل و با ثبت اظهارات شاکیه موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیه و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد پروفایلی جعلی اقدام به انتشار تصاویرخصوصی شاکی بهمراه شماره تلفن وی نموده که این موضوع سبب هتک حیثیت و ایجاد مزاحمت‎ برای شاکیه شده است.
انتقام جویی پسر عمو از شاکیه در فضای مجازی

این مقام مسئول ‌در ادامه از شناسایی متهم خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کاراگاهان پلیس فتا با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات بدست آمده متهم که پسرعمو شاکی بود را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی بیان داشت: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه جرم انتسابی شده و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و در مواجه‌ با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی اعتراف و در ادامه گفت: صفحه اینستاگرامی منتسب به وی بوده و اقدام به انتشار تصاویر شخصی شاکیه در فضای مجازی به قصد انتقام و آزار و اذیت وی کرده است.

این مقام سایبری به کاربران هشدار داد و گفت: انتشار فیلم و تصاویر خصوصی دیگران، بدون رضایت آن‌ها‌، اغلب موجب هتک حرمت افراد شده است و این موضوع برابر قانون جرم است و قانون گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

سرهنگ سلیمانی با معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از کاربران درخواست کرد از مطالب آموزشی این سایت استفاده نموده و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه آن را از طریق لینک سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری، با ما در میان بگذارند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.