چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ایزوگام دلیجان را بهتر بشناسید و با روش نصب ایزوگام آشنا شوید
    30 آذر 1399 - 16:42
    شناسه : 178784
    0

    ایزوگام دلیجان که یکی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای عایق ساختمانی در کشورمان می‌باشد، توانایی پاسخ به بیشترین نیاز کشور و حتی کشورهای همسایه به محصولات عایق‌بندی را دارد.

    پ
    پ

    شهرستان دلیجان یکی از شهرهای استان مرکزی می‌باشد که موقعیت ویژه‌ای در این استان دارد و به شهری صنعتی تبدیل شده است. تعداد زیادی کارخانه‌ی کوچک و بزرگ تولید ایزوگام در این شهر فعالیت دارند و این شهر را به مرکز ایزوگام ایران تبدیل کرده اند. ایزوگام دلیجان که یکی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای عایق ساختمانی در کشورمان می‌باشد، توانایی پاسخ به بیشترین نیاز کشور و حتی کشورهای همسایه به محصولات عایق‌بندی را دارد.

    دلیجان - ایزوگام دلیجان را بهتر بشناسید و با روش نصب ایزوگام آشنا شوید - انواع ایزوگام دلیجان

    در شهرستان دلیجان ۱۰۲ کارخانه تولید ایزوگام فعالیت دارند و تعدادی از این شرکت‌ها با تولید ایزوگام مرغوب توانسته‌اند در سطح بین المللی موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده و ایزوگام تولیدی را به کشورهای همسایه ایران مانند عراق، تاجیکستان، افغانستان، سوریه و غیره صادر کنند. برخی از بهترین برندهای ایزوگام تولیدی در شهرستان دلیجان عبارتند از: ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق دلیجان، ایزوگام بام گستر، ایزوگام نام گستر، ایزوگام غرب گستر، ایزوگام سپهر دلیجان، ایزوگام باران پوشش، ایزوگام پشم شیشه ایران و…

    انواع ایزوگام دلیجان و کاربرد آن‌ها

    ایزوگام دلیجان به صورت ۱- ایزوگام ساده (پودری)، و ۲- ایزوگام فویل دار، تولید و به بازار عرضه می‌شود. محصولات تولیدی این شرکت به دو دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

    – ایزوگام BOF و BPP دلیجان: این ایزوگام‌ها بر پایه قیر اکسیده، قیر پلیمری، تیشو و پلی استر ساخته شده اند.

    – ایزوگام طرح دار دلیجان: این نوع ایزوگام به صورت روکش دار در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود و در تولید آن، فیلم ۳۲ و ۳۵ میکرون وارداتی جایگزین فویل آلومینیوم شده است. در تولید این نوع ایزوگام از قیر پالایشگاهی با درجه خلوص بسیار بالا استفاده شده است.

    این نوع ایزوگام که از کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی برخوردار است برای عایق کاری پشت بام، پی ساختمان و سازه ها، سطوح صاف و شیب دار، کف و دیواره‌های استخرها، کف جوی آب حوضچه‌های صنعتی، دیواره‌های تونل‌ها و پل‌ها، ایزولاسیون منابع آب، و…. کاربرد دارد.

    مزایای ایزوگام دلیجان

    برخی از مهمترین مزایای این نوع ایزوگام عبارتند از:

    – نصب سریع و آسانی دارد و به روشی انجام می‌شود که موجب آلودگی زیست محیطی نمی‌شود.

    – به علت داشتن الیاف شیشه نخدار در ساختار خود هرگز دچار پوسیدگی نمی‎ شود.

    – مقاومت و استحکام زیادی در برابر اسیدها، نفوذ گازهای شیمیایی و اشعه ماورا بنفش، فشار و ضربه، فشار هیدرولیکی و پارگی دارد.

    – در فصل زمستان برف به سطح ایزوگام دلیجان نمی‌چسبد و آسیبی به آن نمی‌رسد. بنابراین پارو کردن برف از سطح آن لازم نیست.

    – سبکی و مقاومت کششی و حرارتی این ایزوگام آن را در برابر سرما و گرما مقاوم کرده است.

    روش نصب ایزوگام

    علاوه بر کیفیت ایزوگام که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، نصب ایزوگام نیز عامل بسیار مهمی در طول عمر و دوام این عایق رطوبتی می‌باشد و یک محصول هر چه قدر هم که با کیفیت باشد تا زمانی که به درستی نصب نشود نمی‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

    دلیجان2 - ایزوگام دلیجان را بهتر بشناسید و با روش نصب ایزوگام آشنا شوید - انواع ایزوگام دلیجان

    برای نصب هر نوع ایزوگام و البته ایزوگام دلیجان میبایست افراد متخصص و باتجربه به کار گرفته شوند. از آنجایی که ایزوگام‌ها نصب سریع و آسانی دارد، این افراد به راحتی می‌توانند آن را نصب کنند. یکی از نکات مهمی که در هنگام نصب انواع ایزوگام باید به آن توجه شود، نکاتی است که بر روی هر محصول درج شده است. توجه به استاندارد بودن ایزوگام نیز برای نصب آن لازم است

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.