پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جریمه یلدایی ۱۴۴۰۰ خودرو در گیلان
    02 دی 1399 - 16:32
    شناسه : 178833
    0

    سخنگوی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر ماه همزمان با اجرای طرح محدودیت‌های ترددی ویژه شب یلدا، ۱۴ هزار و ۴۰۰ خوردو در گیلان جریمه شدند.

    پ
    پ

    جریمه یلدایی ۱۴۴۰۰ خودرو در گیلان - جریمه یلدایی ۱۴۴۰۰ خودرو در گیلان - جریمه

    سرهنگ مجید رسول‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در دو شب ۲۹ و ۳۰ آذر ماه، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن شب یلدا برای حفظ سلامتی و تندرستی شهروندان گیلانی و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر ماه طرح محدودیت‌های تردد همزمان با سراسر کشور از ساعت ۲۰ در گیلان به اجرا در آمد.

    سخنگوی فرمانده انتظامی گیلان افزود: در طی این دو روز، ۱۴ هزار و ۴۰۰ خودرو به دلیل رعایت نکردن قوانین‌های ترددی جریمه شدند.

    معاون اجتماعی پلیس گیلان در خصوص بازدید از اصناف و واحدهای تجاری در ۲۹ و ۳۰ آذر ماه، گفت: ۱۰۸ اکیپ از پلیس اماکن به همراه کارشناسان اصناف، فرمانداری، علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی بر اجراری مقررات مصوبات ستاد مقابله با کرونا نظارت داشتند که در طی این دو روز مجموعا ۹۳۴ واحد صنفی بازدید شدند که از این تعداد ۳۸ واحد پلمب و ۴۲۶ واحد صنفی متخلف نیز تذکر گرفتند.

    وی ادامه داد: ۱۶۰ واحد صنفی هم اخطار پلمب گرفتند؛ ۱۸۰ واحد صنفی با ابلاغ تذکر فعالیت خود را ادامه دادند.

    سرهنگ رسول‌زاده بیان کرد: همکاری و هماهنگی مردم در عمل به توصیه‌های بهداشتی و خودداری از ترددهای غیرمجاز، همچنین مشارکت آنها در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی رضایت‌بخش و مطلوب ارزیابی شده است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.