×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

t3 1609268115 5812197 880 - کلاهبرداری با استفاده از سفرهای ارزان زیارتی و سیاحتی - فرمانده انتظامی گیلان

به گزارش صدا و سیما ؛ فرمانده انتظامی گیلان گفت : ۴ متهم ۳۲ ، ۴۰، ۴۷ و ۵۰ ساله ، اعضای یک باند ۴ نفره که از ۱۴۰ شهروند گیلانی با شگرد سفر‌های ارزان زیارتی و سیاحتی ، ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند ، دستگیر شدند.

سردارعزیزاله ملکی افزود : در تحقیقات پلیس مشخص شد ، متهمان با دریافت مبلغی به عنوان پیش ثبت نام سفر‌های زیارتی و سیاحتی ارزان در سایت دیوار ، از مردم کلاهبرداری کردند.

وی اضافه کرد : کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهمان این پروندها را شناسایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی در بندرانزلی و رشت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی گیلان گفت : در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ، ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه ، ۴۰ عدد کارت بانکی ، ۳۲ میلیون ریال وجه نقد و ۲۵ عدد سیم کارت کشف و ضبط شد.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر اعتماد نکردن به افراد ناشناس در فضای مجازی ، تصریح کرد: عده‌ای از کاربران تصور می‌کنند اگر آگهی دهنده شماره حساب ، شماره تلفن و نشانی خود را در فضای مجازی اعلام کند ، می‌توانند به او اعتماد کنند ، اما این تصور اشتباه است ، زیرا ممکن است مجرم با اطلاعات شخص دیگری قصد کلاهبرداری داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.