پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از افزایش تعداد سرویس های بهداشتی لاهیجان در سال جدید تا سنگ فرش کردن خیابان برق
    06 فروردین 1395 - 15:23
    شناسه : 1792
    1

    اختصاصی با مردم / معاون فرهنگی شهرداری لاهیجان : بحث سرویس بهداشتی بسیار در جلب رضایت شهروندان و مسافران دارای أهمیت بوده و ما نیز به نظر شهروندان احترام می گذاریم. شاهین جهانگیری در گفت و گو با خبرگزاری «با مردم» گفت : شهرداری از اواخر سال گذشته برنامه هایی برای تقویت تعداد سرویس های […]

    پ
    پ

    585704_4DLK0zBoاختصاصی با مردم / معاون فرهنگی شهرداری لاهیجان : بحث سرویس بهداشتی بسیار در جلب رضایت شهروندان و مسافران دارای أهمیت بوده و ما نیز به نظر شهروندان احترام می گذاریم.


    شاهین جهانگیری در گفت و گو با خبرگزاری «با مردم» گفت : شهرداری از اواخر سال گذشته برنامه هایی برای تقویت تعداد سرویس های بهداشتی آغاز کرده است که بازسازی و افزایش تعداد سرویس بهداشتی جنب مهمانسرا از جمله آن هاست.

    وی از برنامه شهردار برای ساخت سرویس بهداشتی به همراه نمازخانه در مجاورت ساختمان ستادی شهرداری در سال جدید خبر داد و افزود : در بام سبز نیز برنامه هایی برای سرویس بهداشتی در دست اقدام قرار دارد.

    معاون فرهنگی شهرداری لاهیجان ادامه داد : بحث سرویس بهداشتی بسیار در جلب رضایت شهروندان و مسافران دارای اهمیت بوده و ما نیز به نظر شهروندان احترام می گذاریم.

    جهانگیری همچنین در رابطه با مشکل ترافیک سطح شهر در ایام نوروز و تدبیر شهرداری لاهیجان برای این موضوع گفت : ترافیک موضوعی است که با حضور چند دستگاه در شورای ترافیک شهرستان به ریاست فرماندار بررسی می شود و اینکه در طول چهار روز بیش از ٣٠٠ هزار دستگاه خودرو از مسیر آستانه به لاهیجان تردد کنند و بخشی وارد شهر شوند حتی یک شهر بدون ترافیک را هم دچار مشکل می کند.

    جهانگیری در پایان در پاسخ به سوال «ضمن تشکر بابت سنگفرش کردن بلوار مطهری و افتتاح آن در عید؛ آیا جای دیگری از شهر سنگفرش میشود؟» گفت :

    به امید خدا قرار است تا خیابان برق و یا همان کوچه برق معروف، امسال سنگ فرش شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.