×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کرونای انگلیسی - جزییات کشف کرونای انگلیسی در ایران/ فایل صوتی مرموزی که به مردم هشدار داد -

به گزارش «بامردم» به نقل از فارس؛ پرویز اوسطی در مورد وضعیت یک پزشک مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی گفت: وزارت بهداشت ایران ابتلای ایشان به کرونای جهش یافته را تشخیص داده است. ایشان در بیمارستان تحت درمان، مراقبت و در شرایط قرنطینه کامل به سر می‌برد. با توجه به حساسیت موضوع، وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا به جد پیگیر این مسئله هستند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس ادامه داد: امکانات این بیمارستان کامل است؛ در مورد امکانات قرنطینه مشکلی نداریم.

این عضو مجمع نمایندگان استان کردستان اظهار کرد: نگرانی ما این بود که این فرد شناسایی و قرنطینه نشود که به امید خدا نگرانی ما رفع شد. بنده از دور اتاق ایشان را رصد کردم. شهروندان مطمئن باشند که ایشان طبق پروتکل‌های بهداشتی در اتاق مخصوص خود و در شرایط قرنطینه‌ تحت درمان و مراقبت هستند.

(روز یکشنبه ۱۴ دی ماه) یک فایل صوتی در شبکه های اجتماعی استان کردستان دست به دست شد که حکایت از ورود کرونای انگلیسی به کردستان داشت. این فایل صوتی صدای خانمی است که به زبان کردی صحبت می‌کند به هموطنان و شهروندان مناطق کردنشین هشدار می‌دهد که پروتکل‌ها را بیش از پیش رعایت کنند. در این فایل گفته شده که دکتری طی سفری که هفته گذشته به انگلیس داشته در برگشت به کرونای جهش یافته که در انگلیس و برخی کشورهای دیگر مشاهده شده، مبتلا شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.