شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس
    02 بهمن 1399 - 13:34
    شناسه : 179711
    0

    یکی از بهترین تجهیزاتی که به واسطه آن می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن محلی برای سرپناه ساخت، ساختمان‌های پیش ساخته است. کارخانه آریا بارون توس با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت ساختمان پیش ساخته در حال حاضر به یکی از بهترین و عالی‌ترین کارخانجات تولیدی ساختمان‌های پیش ساخته تبدیل شده است. در ادامه بیشتر در […]

    پ
    پ

    یکی از بهترین تجهیزاتی که به واسطه آن می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن محلی برای سرپناه ساخت، ساختمان‌های پیش ساخته است. کارخانه آریا بارون توس با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت ساختمان پیش ساخته در حال حاضر به یکی از بهترین و عالی‌ترین کارخانجات تولیدی ساختمان‌های پیش ساخته تبدیل شده است. در ادامه بیشتر در رابطه با ساختمان پیش ساخته آریا بارون توس صحبت خواهیم کرد.

    برند آریا بارون توس با سال‌ها تحقیق در زمینه ساخت و طراحی ساختمان‌های پیش ساخته در حال حاضر به یکی از برترین کارخانه‌های طراحی و ساخت ساختمان‌های پیش ساخته تبدیل شده است. این برند نام آشنا با راه اندازی کارخانه‌ای به بزرگی بیش از 60 هزار متر مربع در مشهد مقدس توانسته است علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور به ساختمان‌های پیش ساخته ارز آوری بالایی با ارسال ساختمان‌های پیش ساخته به کشورهای همسایه برای کشور رقم بزند.

    ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس در دو شیوه، طراحی و ساخته می‌شوند. ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در داخل کارخانه و ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در محل پروژه. وابسته به آن که محل پروژه در چه محیطی باشد و همچنین خواست مشتری، روند طراحی و ساخت می‌تواند به یکی از دو روش نام برده شده صورت بپذیرد.

    ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های مختلفی از جمله عایق حرارتی در سرما و گرما، فرآیند طراحی و ساخت آسان، وزن بسیار سبک، فضای داخلی بسیار دلنشین، مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله (تا 9 ریشتر) مقاومت بالا در برابر آتش سوزی، مقاومت بالا در برابر فرسودگی و غیره است.

    ساختمان پیش ساخته

    در ادامه این مقاله بیشتر با ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس آشنا خواهیم شد.

    ساختمان پیش ساخته چیست؟

    با گسترش تکنولوژی و نیاز بشر به ساخت سرپناه در سریع‌ترین زمان ممکن، روش‌های مختلفی برای ساخت و پیاده سازی ساختمان مورد آزمایش قرار گرفت. ساختمان‌های پیش ساخته در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت و راه اندازی مکان‌‌های مسکونی، تجاری و … تبدیل شده است. سهولت در استفاده و نصب این ساختمان‌ها باعث شده است که اقبال عمومی افراد برای استفاده از ساختمان‌های پیش ساخته بیشتر و بیشتر شود. استفاده از ساختمان‌های پیش ساخته علاوه بر آن که دارای سهولت در ساخت و ساز است، شامل مزیت‌‌های دیگری می‌شود که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

    ساختمان پیش ساخته 2

    مزیت‌های استفاده از ساختمان‌های پیش ساخته

    بالا رفتن سرعت اجرای این نوع از ساختمان‌ها اولین ویژگی‌ ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس است. در حالت کلی ویژگی‌های ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

    • قابلیت نصب در هر گونه شرایط آب و هوایی
    • پایداری بسیار بالا در شرایط زلزله (زلزله تا 9 ریشتر)
    • بهترین عایق در برابر سرما و گرما
    • عدم نفوذ حشرات موذی به داخل ساختمان پیش ساخته
    • فرآیند ساخت و نصب بدون مزاحمت برای همسایگان
    • در اختیار داشتن فضای بیشتر به دلیل نازک بودن دیوارها
    • قابلیت جا به جایی ساختمان پیش ساخته
    • وزن بسیار کم و کاهش هزینه‌های فونداسیون
    • قابلیت تغییر در نقشه داخلی ساختمان بدون از بین رفتن مصالح
    • پایین بودن هزینه‌‌های نگهداری از ساختمان‌های پیش ساخته
    • و …

    ساختمان پیش ساخته 3

    انواع ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس

    در حالت کلی ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون در روش ساخت به دو نوع تقسیم بندی می‌شوند. ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در ساختمان و ساختمان‎‌های پیش ساخته مونتاژ در محل پروژه.

    ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در محل پروژه

    این نوع از ساختمان‌های پیش ساخته برند آریا بارون توس یک ویژگی مهم با خود به همراه دارند و آن هم ساخت ساختمان در کارخانه است و مونتاژ آن در محل پروژه است. در این شیوه ساخت ساختمان‌های پیش ساخته تمام مراحل ساخت ساختمان در کارخانه آریا بارون توس انجام می‌شود و پس از حمل قطعات ساختمان در محل پروژه ساختمان مونتاژ می‌شود. ساندویچ‌ پانل‌های ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در محل به وسیله پیچ‌هایی به فونداسیون متصل می‌شوند.

    توجه داشته باشید که طراحی و ساخت ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در محل آریا بارون توس در انواع نقشه و پلان‌ها قابل اجرا است و طراحی و ساخت آن به سفارش و طراحی مشتری وابستگی دارد.

    ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در کارخانه

    نوع دیگری از ساختمان‌های پیش ساخته که در کارخانه آریا بارون توس طراحی و تولید می‌شود ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در کارخانه است. در این نوع از ساختمان‌های پیش ساخته، تمام مراحل ساخت و مونتاژ ساختمان پیش ساخته در کارخانه آریا بارون انجام می‌شود. برای حمل این ساختمان و نصب در محل مورد نظر، ساختمان به دو یا چند قسمت که قابلیت حمل داشته باشند تقسیم می‌شود تا امکان حمل و نقل ساختمان به محل پروژه وجود داشته باشد.

    پس از حمل تکه‌های ساختمان پیش ساخته به محل مورد نظر، با استفاده از پیچ و مهره تکه‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند. این نوع از ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس مانند نمونه قبلی قابلیت طراحی و ساخت در انواع پلان‌ها و نقشه‌ها را دارد. برای سفارش طراحی ساخت ساختمان پیش ساخته مونتاژ در کارخانه آریا بارون توس می‌توانید با شماره 36228800 می‌توانید تماس حاصل نمایید.

    مراحل اجرای ساختمان‌های پیش ساخته مونتاژ در کارخانه آریا بارون توس

    در روش ساخت ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس مونتاژ در کارخانه، تمامی مراحل ساخت و مونتاژ تا تقسیم کردن ساختمان به چند تکه در کارخانه انجام می‌شود. پس از حمل تکه‌های ساختمان به محل پروژه در 4 مرحله ساده ساختمان پیش ساخته آماده استفاده می‌شود.

    1. مونتاژ اسکلت سازه ساختمان و رینگ کف
    2. مونتاژ ساندویچ پانل‌های دیواری ساختمان پیش ساخته
    3. مونتاژ ساندویچ پانل‌های سقفی ساختمان پیش ساخته
    4. کف سازی و سرامیک ساختمان

    پس از طی شدن این چهار مرحله ساختمان پیش ساخته آریا بارون از نوع مونتاژ در کارخانه قابلیت استفاده برای مصرف کننده را خواهد داشت.

    معرفی کارخانه آریا بارون توس تولید کننده ساختمان‌های پیش ساخته

    کارخانه آریا بارون توس یکی از کارخانه‌های به نام ایران در زمینه طراحی و ساخت ساختمان‌های پیش ساخته است. این برند در حال حاضر با در اختیار داشتن محیطی بیش از 60 هزار متر مربع توانسته است تولیدات خود را به کشورهای همسایه ایران نیز ارسال کند. دانش فنی بالا و همچنین استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک در زمینه ساخت ساختمان پیش ساخته باعث شده است که محصولات این برند توان رقابت با برندهای خارجی را داشته باشد. از دیگر محصولات تولیدی برند آریا بارون توس می‌توان به ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری، درب‌های سردخانه‌‌ای و گرم خانه‌ای و کانال‌های پیش عایق اشاره کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت آریا بارون به نشانی https://aryabaron.com مراجعه نمایید.

    ساختمان پیش ساخته

    آنچه در مقاله ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس خواندید

    گفتیم که امروزه به دلیل ویژگی‌هایی که ساختمان‌های پیش ساخته دارند استفاده از آن‌ها در محیط‌های مختلف رایج شده است. برند آریا بارون توس یکی از برند‌های شناخته شده در زمینه طراحی و ساخت ساختمان‌های پیش ساخته است. این برند با پیش گرفتن دو شیوه ساخته ساختمان‌های پیش ساخته در حال حاضر به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده ساختمان‌های پیش ساخته تبدیل شده است.

    از جمله مزیت‌های استفاده از ساختمان‌های پیش ساخته آریا بارون توس می‌توان به مقاومت بالا در برابر آتش، ساخت و اجرای بسیار سریع، وزن بسیار سبک در برابر ساختمان‌های سنتی، فضای داخلی بسیار دلنشین، عایق بودن ساختمان در سرما و گرما، مقاومت بالای ساختمان در برابر زلزله، توان بالای ساختمان در برابر فرسودگی و غیره اشاره کرد. در صورت نیاز برای خرید یا دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌ 05136228800 تماس حاصل نمایید همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی آریا بارون توس آماده پاسخ گویی به شما همراهان گرامی هستند.

    ساختمان پیش ساخته اریا بارون

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.