یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41479 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسب رتبه اول تا پنجم در گوگل با تکنیک های تخصصی سئوبهینه
    02 بهمن 1399 - 13:35
    شناسه : 179712
    13

    کسب رتبه اول تا پنجم در گوگل با تکنیک های تخصصی سئوبهینه کسب یک رتبه خوب در صفحه اول گوگل آرزوی بسیاری از مدیران سایت ها می باشد. در این مطلب که براساس نظر متخصصین سایت سئوبهینه تنظیم شده ، 3 روش تخصصی و مهم برای قرار گرفتن در رتبه های اول تا پنجم نتایج […]

    پ
    پ

    کسب رتبه اول تا پنجم در گوگل با تکنیک های تخصصی سئوبهینه

    کسب یک رتبه خوب در صفحه اول گوگل آرزوی بسیاری از مدیران سایت ها می باشد. در این مطلب که براساس نظر متخصصین سایت سئوبهینه تنظیم شده ، 3 روش تخصصی و مهم برای قرار گرفتن در رتبه های اول تا پنجم نتایج گوگل را توضیح می دهیم. اکر بتوانید این روش ها را به درستی و با کیفیت بالا اجرا کنید مطمئن باشید که سایت خود را به رتبه و بازدید بسیار بالایی می رسانید. با افزایش بازدید سایت ، مشتریان بیشتری بدست خواهید آورد و کسب و کار خود را رونق خواهید داد. همچنین می توانید جهت مطالعه مقالات رایگان سئو و بهره گیری از آموزش های رایگان به وب سایت سئوبهینه به آدرس seobehine.ir مراجعه نمایید.

    کسب رتبه در گوگل ، تنها و تنها به کمک سئو امکان پذیر است. تمامی اقداماتی هم که برای تحقق این هدف انجام می شود ، زیر مجموعه سئو سایت هستند.

    اگر هم به آنالیز سایت خود و رقبایتان و وب سایت هایی که در حوزه کسب و کار شما قدرتمند و دارای رتبه های عالی در گوگل هستند ، تمایل دارید ، می توانید از طریق آدرس analyser.seobehine.ir  بصورت کاملا رایگان و با استفاده از 50 ابزار تحلیل سایت ، اقدام نمایید.

    آشنایی با وب سایت سئوبهینه

    وب سایت سئوبهینه یکی از معتبرترین و تخصصی ترین مجموعه ها در حوزه تبلیغات اینترنتی ، طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، آموزش سئو ، آموزش تولید محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد و به دلیل اینکه اکثر متخصصین این وب سایت ، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستند ، تمامی مراحل سئو ، بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت را بصورت کاملا علمی و تضمینی برای مشتریان خود اجرا می کنند.

    کسب رتبه اول تا پنجم گوگل با سئوبهینه

    صاحبین کسب و کارهایی که به دنبال توسعه فعالیت خود در فضای مجازی و کسب درآمد بالاتر هستند می توانند با استفاده از مطالب و مشاوره های رایگان سئوبهینه رشد و ارتقای وب سایت خود را تجربه کنند.

    بهترین تکنیک های سئو در سال 2021 برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

    سال 2021 از نظر سئو برای افرادی که قصد دارند سایت خود را به رتبه های بالا در گوگل برسانند ، باید با روش ها و تکنیک های کلاه سفید شروع شود. با تغییرات اساسی که گوگل در الگوریتم های رتبه بندی خود انجام داده ، دیگر نمی توانید با روش های قدیمی که اکنون به نام کلاه سیاه شناخته می شوند سایت خود را در نتایج بالا بکشید. طبق تغییراتی که در سال 2020 در سئو و رتبه بندی نتایج گوگل بدست آمد و با پیش بینی هایی که متخصصین سئو سال 2021 انجام داده اند ، تولید محتوا ، سازگاری با موبایل و لینک های داخلی و خارجی ، 3 عامل اصلی ارتقا رتبه در نتایج گوگل خواهند بود. بهتر است از همین حالا دست به کار شوید و از رقبای خود سبقت بگیرید. با آموزش سئو یا برونسپاری سئو سایت خود به یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت می توانید به کسب و کار خودتان رونق دهید و درآمد اینترنتی خود را افزایش دهید.

    تولید محتوای روزانه

    ابتدا به فکر بهبود و بروزرسانی محتوای سایت خود باشید و سپس تلاش کنید بصورت هفتگی محتوای جدید تولید کنید. اگر در زمینه تولید محتوا سررشته ای ندارید ، این کار را به بازاریابان محتوا بسپارید و یا می توانید با شرکت در دوره های آموزش تولید محتوا تخصص خود را به حد قابل قبولی برسانید. با آموزش تولید محتوا ، شما نحوه یافتن موضوعات مرتبط و جدید در حوزه کسب و کار خود را می آموزید ، یاد می گیرید که چه نوع محتوایی برای مخاطبان شما ارزشمند است ، روش های سئو محتوای متنی را فرا می گیرید و در نهایت می توانید مطالب، ویدئو و تصاویر جذاب و پربازدید را ایجاد نمایید.

    سئو نسخه تلفن همراه

    یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی سایت ها که باید در سئو به آن توجه ویژه های داشته باشید ، نحوه نمایش ، سرعت و عملکرد نسخه موبایل سایت است. از سال 2021 معیار اصلی رتبه بندی گوگل نسخه موبایل سایت ها می باشد و نسخه دسکتاپ که در رایانه های شخصی نمایش داده می شود برای گوگل در اولویت نیست. هر سایتی که نمایش بهتر و جالبتری در تلفن همراه داشته باشد و با سرعت بالاتری بارگزاری شود ، رتبه بهتری نسبت به رقبا کسب می کند. تمامی سایت هایی که در رتبه اول تا 5 گوگل قرار دارند ، صد در صد با موبایل سازگار هستند.

    ساخت لینک داخلی و بک لینک

    لینک ها پل ارتباطی میان ربات ها با شما و همچنین کاربران با وب سایت شما هستند. در متون و مطالب داخلی سایت حتما به مطالب همراستا و مرتبط لینک دهید و باعث ایجاد پلی میان صفحات سایت خود شوید. دریافت بک لینک نیز نسبت به گذشته تغییر کرده و فقط بک لینک هایی منجر به قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل می شوند که اعتبار بالایی داشته باشند. به همین دلیل فرآیند لینک سازی و ساخت بک لینک یکی از پیچیده ترین و حساس ترین اقداماتی است که در سئو انجام می شود و حتما باید توسط افراد متخصص که تجربه بالایی در این زمینه دارند انجام شود. بک لینک ها به دو دسته بد و خوب تقسیم می شوند. همانقدر که بک لینک های خوب به رتبه سایت شما کمک می کنند ، لینک های بد و مضر موجب افت رتبه و صدمات شدیدی به جایگاه سایت شما در گوگل خواهند شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.