×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

عمل جراحی فوت - زنده شدن زن کرونایی همه را شوکه کرد+عکس - زن کرونایی

زن سالخورده اسپانیایی که تصور می‌شد بر اثر ابتلا به کرونا جانش را از دست داده است با بازگشت خود به خانه سالمندان خانواده‌اش را شوکه کرد. «روگِلیا بِلانکو» ۸۵ ساله پس از گذشت ۱۰ روز به خانه سالمندان «سَن بارتولومئو دِآکسوی» بازگشت. او در تاریخ ۲۹ دسامبر برای انجام تست کرونا از این خانه سالمندان منتقل شده بود.

اما با اشتباهی که در انتقال این زن و زن هم اتاقی او در بیمارستان رخ داد به خانواده اش اعلام شده بود که وی در تاریخ ۱۳ ژانویه فوت شده است. خانواده داغدار این زن، روز بعد از اعلام فوت او به علت منع برپایی مراسم تشییع جنازه، در آن شرکت نکردند. اما آن‌ها در تاریخ ۲۳ ژانویه در خبری غیرمنتظره بازگشت این زن به خانه سالمندان را متوجه شدند.

«رامون بلانکو»، همسر این زن در این باره به رسانه‌های محلی اسپانیا گفت: «من این خبر را باور نکردم. من بعد از شنیدن مرگ همسرم گریه می‌کردم.»

یک سخنگوی خانه سالمندان سن روسِندو در این باره گفت: «این اشتباه در هنگام جابجایی این زن و یکی از هم اتاقی‌هایش رخ داد. متاسفانه خانواده دیگر که گمان می‌کردند مریض آن‌ها زنده باشد متوجه شدند که حدود ۱۰ روز پیش مریض آن‌ها جانش را از دست داده است.»

برادر قربانی کرونا در این باره به روزنامه گالیکیا در این باره گفت: «به من گفته شد که خواهرم خوب شده و من برای دیدن او راهی شدم. اما وقتی رسیدم متوجه شدم خواهرم ۱۰ روز پیش فوت شده است.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.