پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جاذبه های دیدنی در کشور مالزی را از دست ندهید
    11 بهمن 1399 - 21:32
    شناسه : 179960
    1

    ابتدا به سراغ شهر مدرن و پیشرفته کوالالامپور می رویم که با همه پیشرفت ها در صنایع مختلف به چهره سرسبز و طبیعت زیبای آن خللی وارد نشده است.

    پ
    پ

    معرفی برجهای دوقلوی پتروناس مالزی 1 - جاذبه های دیدنی در کشور مالزی را از دست ندهید - جاذبه های دیدنی

    کشور زیبا و سرسبز مالزی یکی از دیدنی ترین کشورهای دنیاست که با طبیعتی شگفت انگیز  امتیازات فراوان به مقصدی ایده آل برای گذران تعطیلات تبدیل شده و سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر دنیاست . این شهر دارای تنوع فرهنگی و نژادی بالایی است و اقوام مختلفی همچون مالایی‌ها ، چینی ‌ها ، هندوها و … در این کشور در نهایت صلح و آرامش زندگی می‌کنند .

    ابتدا به سراغ شهر مدرن و پیشرفته کوالالامپور می رویم که با همه پیشرفت ها در صنایع مختلف به چهره سرسبز و طبیعت زیبای آن خللی وارد نشده است.

    شهر کوالالامپور

    بر اساس مطلب سفر باتو شهر کوالالامپور پایتخت کشور مالزی و پر جمعیت ترین شهر آن است که به خصوص در دو دهه اخیر زیر ساخت های آن به طرز چشمگیری بهبود یافته و به یکی از مدرنترین شهر های شرق آسیا و همینطور دنیا تبدیل شده است . بسیاری از پروازها ابتدا در این شهر به زمین می نشیند و گردشگران پس از اقامت دو یا سه روزه در این شهر به دیدن سایر شهر ها و جزایر کشور مالزی خواهند رفت . حین گشت و گذار در این شهر  بازدید از برج های دوقلوی پتروناس ، برج کی ال سی سی و محله چاینا تاون ، غارهای باتو را در الویت قرار دهید .

    پارک ملی گونونگ گادینگ

    این مجموعه شگفت انگیز یکی از بزرگترین پارک های ملی دنیاست که در آن شاهد گونه های نادر و کمیابی از گیاهان سراسر دنیا خواهید بود . در تور مالزی لحظه آخری حین بازدید از این منطقه شما را به تماشای عظیم الجثته ترین گیاه جهان دعوت می کنند که گل رافلزیا نامیده می شود . این گل سبب جذب گردشگران زیادی به این مجموعه شده زیراحدودا نه ماه طول می‌کشد تا رافلزیا رشد کند و در نهایت به جثه باور نگردنی خود برسد . این پارک دارای چندین قله کوهستانی است که برای پیاده‌روی و یا کوهنوردی بسیار ایده آل است .

    جزیره مانوکان

    جزیره مانوکان در پارک ملی تونک عبدالرحمان قرار دارد و یکی از نخستین انتخاب های گردشگران محسوب می شود . مانوکان دارای طبیعتی خیره کننده و امکانات تفریحی فراوان است که از میان همه آنها میتوان به قایق سواری ، پاراسیلینگ و غواصی اشاره نمود . صخره‌های مرجانی این جزیره هنوز زنده اند و از این رو مکانی ایده آل برای کاوش و غواصی محسوب می شود .

    غارهای باتو

    غارهای باتو از جمله معابد زیبای شهر کوالالامپور است که پیشنهاد می کنیم بازدید از آن را در الویت برنامه های خود قرار دهید . به هناگم رسیدن به این مکان با مجسمه عظیم بودا روبرو می شوید ک رنگ طلائی و عظمتی که دارد از فواصل بسیار دور قابل رویت است . این تندیس خدای هندوها ست و هر ساله جمعیت زیادی از هندو ها از پله های این معبد بالا می‌روند و به راز و نیاز مشغول می شوند و در این میان گردشگران فراوانی نیز وجود دارند . داخل غار بافتی آهکی دارد که در گذر زمان و به سبب فرسایش اشکال زیبای در آن پدید آمده است و فضای داخل غار بسیار معنوی و آرامش بخش است .

    هنگامیکه از پله های بیرونی غار بالا می روید شاهد چشم اندازی شگفت انگیز خواهید بود که مانند آن را در هیج جای دیگری از این کره خاکی نخواهید دید .

    معبد کک لوک سی

    این معبدباشکوه و زیبا دارای مانند برج های دوقلوی مالزی دارای معماری شگفت انگیزی است و تقریبا از همه جای شهر کوالالامپور قابل رویت است . تاریخ ساخت معبد بزرگ کک لوک سی به سال ۱۸۹۱ میلادی باز می‌ گردد و علی‌رغم اینکه تازه ساخت است ، به یکی از مهم‌ترین معابد بودایی در جنوب شرق آسیا تبدیل شده و سالانه میلیون ها بازدید کننده دارد. این معبد را سوپرم بلیس نیز می نامند و با ورود به آن شاهد تزئینات و کنده‌کاری‌های هنرمندانه ای خواهید بود که بر روی چوب حک شده و هر بیننده ای را به حیر وا می دارد . و باغی زیبا پیرامون آن را احاطه کرده است .

    جزیره ردانگ

    کشور مالزی دارای نه جزیره است و یکی از زیباترین آنها ردانگ نام دارد که با دارا بودن طبیعتی شگفت انگیز یکی و امکانات رفاهی و امتیازات فراوان سبب جذب میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا شده است  . آبهای زلال و شفاف ، سواحل‌ ماسه ای و سفید رنگ ، تنوع گیاهی و جانوری بالا و آرامش و امنیت حاکم بر آن ، تنها برخی از امتیازات جزیره  ردانگ است .

    جزیره ردانگ ، دارای هتل‌ها و اقامتگاههای شیک و مجلل است که برخی گردشگران اقامت در این منطق را به همه نقاط کشور مالزی ترجیح می دهند .

    پارک ملی باکو

    پارک ملی باکو (Bako) در ایالت بورنئو مالزی واقع شده ،و وسعت چندانی ندارد اما بواسطه طبیعت شگفت انگیز و حیات وحش غنی به شهرت رسیده است و گونه های نادری از میمون ها در این منطقه زندگی می کنند که در معرض خطر انقراض قرار دارند . طبیعت این منطقه بسیار خیره کننده است و در فصول خاصی از سال سیلی از گردشگران به این سمت رهسپار می شوند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.